1
TÍTULO: History textbooks, racism and the critique of Eurocentrism: beyond rectification or compensation
AUTORES: Araujo, M ; Maeso, SR ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: ETHNIC AND RACIAL STUDIES, VOLUME: 35, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: A Fresh Start for a 'failing school'? A qualitative study
AUTORES: Araujo, M ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: BRITISH EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL, VOLUME: 35, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: 'Modernising the comprehensive principle': selection, setting and the institutionalisation of educational failure
AUTORES: Araujo, M ;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Disruptive or disrupted? A qualitative study on the construction of indiscipline
AUTORES: Araujo, M ;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: International Journal of Inclusive Education in International Journal of Inclusive Education, VOLUME: 9, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus Handle
NO MEU: ORCID