1
TÍTULO: New Curricular Material for Science Classes: How Do Students Evaluate It?  Full Text
AUTORES: Sofia Freire ; Claudia Faria ; Cecilia Galvao ; Pedro Reis ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 43, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: Enhancing the Popularity and the Relevance of Science Teaching in Portuguese Science Classes  Full Text
AUTORES: Cecilia Galvao ; Pedro Reis ; Sofia Freire ; Paulo Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 41, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Student perceptions of secondary science teachers' practices following curricular change  Full Text
AUTORES: Carvalho, C ; Freire, S; Conboy, J ; Baptista, M ; Freire, A ; Azevedo, M ; Oliveira, T;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Journal of Turkish Science Education, VOLUME: 8, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus Handle
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Creating Inclusive Learning Environments: Difficulties and Opportunities Within the New Political Ethos
AUTORES: Sofia Freire ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: JOURNAL OF DEAF STUDIES AND DEAF EDUCATION, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
5
TÍTULO: Identity construction through schooling: Listening to students' voices
AUTORES: Freire, S; Carvalho, C ; Freire, A ; Azevedo, M ; Oliveira, T;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: European Educational Research Journal, VOLUME: 8, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus Handle
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Inclusive ideals/inclusive practices: How far is dream from reality? Five comparative case studies  Full Text
AUTORES: Freire, S ; Cesar, M;
PUBLICAÇÃO: 2003, FONTE: European Journal of Special Needs Education, VOLUME: 18, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Handle
NO MEU: ORCID