1
TÍTULO: Generation Z's attitudes toward virtual tourism: the impact of implicit and explicit attitudes
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Artificial intelligence: threat or asset to academic integrity? A bibliometric analysis
AUTORES: Rodrigues, Margarida; Silva, Rui; Borges, Ana Pinto; Franco, Mario; Oliveira, Cidalia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: KYBERNETES
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The Role of Digital Marketing in the Process of Musical Events' Participation
AUTORES: Vieira, Elvira; Fonseca, Manuel ; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno Miguel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 11st World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 4, WORLDCIST 2023, VOLUME: 802
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: The impact of macroeconomic factors on the European travel and leisure sector: the context of Russo-Ukrainian war
AUTORES: Muddasir, Muhammad; Borges, Ana Pinto; Vieira, Elvira; Vieira, Bruno Miguel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TOURISM REVIEW
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The role of awareness of circular economy's concept in purchase of sustainable goods and access-based and collaborative consumption - Porto case
AUTORES: Vieira, Elvira; Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula Lopes ; Reis, Ana Maria; Ostapenko, Svitlana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SOCIAL RESPONSIBILITY JOURNAL
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: How does brand authenticity affect brand hate-love relationships and buying intention? The moderating role of brand personality
AUTORES: Paula Rodrigues; Ana Sousa; Jorge Lopes; Ana Pinto Borges;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Brand Strategy, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Understanding masstige wine brands' potential for consumer-brand relationships
AUTORES: Rodrigues, Paula; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Ramos, Paulo Matos Graca ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROPEAN BUSINESS REVIEW
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Literacy, resilience, and financial well-being in higher education students
AUTORES: Patrícia Dias; Ana Pinto Borges; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Improving Literacy Through Home, School, and Community Partnerships
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Brand Personality dimensions in the hotel sector: A case study. A Case Study
AUTORES: Labinot Mehmeti; Ana Pinto Borges; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Global Practices on Effective Talent Acquisition and Retention
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: The Impact of Using Digital Platforms and Sharing Online Experiences on the Reputation of a Company
AUTORES: Pereira, Beatriz; Bras, Gabriela; Vieira, Elvira; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno Miguel; Fonseca, Manuel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 12th World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in GOOD PRACTICES AND NEW PERSPECTIVES IN INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 6, WORLDCIST 2024, VOLUME: 990
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 4. Total de resultados: 36.