1
TÍTULO: Evaluation of Consumer Masstige Brand Relationship Between Generations
AUTORES: Paula Rodrigues; Ana Sousa; Ana Pinto Borges;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Review of Marketing Science
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Brand Experience and Brand Equity: A Review and Future Research Agenda.
AUTORES: Madeira, Clara; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 12, NÚMERO: 22
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: Was There an Alteration on Consumers Pattern with COVID-19 Pandemic? A Pre and Post-Pandemic Research on Consumers Behavior
AUTORES: Moreira, Isaac; Lopes, Joao M. ; Borges, Ana Pinto; Oliveira, Jose Castro;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 11, NÚMERO: 20
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: Preface
AUTORES: Albertina Monteiro; Ana Pinto Borges; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Enhancing Sustainability Through Non-Financial Reporting
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: Digital leadership: Characteristics, challenges. and opportunities
AUTORES: José Carvalho; Henrique Pires; Ana Pinto Borges; Elvira Vieira; Márcia Monteiro;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Enhancing Employee Engagement and Productivity in the Post-Pandemic Multigenerational Workforce
INDEXADO EM: Scopus Handle
6
TÍTULO: Prioritize Health Care in the Context of the Pandemic
AUTORES: Nuno Araujo; Filipe Fernandes; Alvaro Rosa; Ana Borges; Henrique Vicente; Jose Neves;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 7th International Conference on Medical and Health Informatics, ICMHI 2023 in ACM International Conference Proceeding Series
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: After COVID-19 lockdown: an exploratory study about the influence of mindfulness-feelings toward an individual's outdoor lifestyle and empowerment
AUTORES: Borges, Ana Pinto; Vieira, Elvira Pacheco; Rodrigues, Paula ; de Almeida, Antonio Lopes; Sousa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EVENT AND FESTIVAL MANAGEMENT, VOLUME: 15, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1 Handle
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Audience segmentation and communicating towards a music festival – the nos primavera sound
AUTORES: António Lopes de Almeida; Elvira Vieira; Ana Pinto Borges;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Proceedings of the International Conference on Tourism Research
INDEXADO EM: Scopus Handle
NO MEU: ORCID