Ana Sofia Pinheiro Pinto Borges
AuthID: R-000-JW2
1
TÃTULO: Generation Z's attitudes toward virtual tourism: the impact of implicit and explicit attitudes
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
2
TÃTULO: The Role of Digital Marketing in the Process of Musical Events' Participation
AUTORES: Vieira, Elvira; Fonseca, Manuel ; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno Miguel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 11st World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 4, WORLDCIST 2023, VOLUME: 802
AUTORES: Vieira, Elvira; Fonseca, Manuel ; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno Miguel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 11st World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 4, WORLDCIST 2023, VOLUME: 802
3
TÃTULO: Literacy, resilience, and financial well-being in higher education students
AUTORES: Patrícia Dias; Ana Pinto Borges; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Improving Literacy Through Home, School, and Community Partnerships
AUTORES: Patrícia Dias; Ana Pinto Borges; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Improving Literacy Through Home, School, and Community Partnerships
4
TÃTULO: Brand Personality dimensions in the hotel sector: A case study. A Case Study
AUTORES: Labinot Mehmeti; Ana Pinto Borges; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Global Practices on Effective Talent Acquisition and Retention
AUTORES: Labinot Mehmeti; Ana Pinto Borges; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Global Practices on Effective Talent Acquisition and Retention
5
TÃTULO: The Impact of Using Digital Platforms and Sharing Online Experiences on the Reputation of a Company
AUTORES: Pereira, Beatriz; Bras, Gabriela; Vieira, Elvira; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno Miguel; Fonseca, Manuel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 12th World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in GOOD PRACTICES AND NEW PERSPECTIVES IN INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 6, WORLDCIST 2024, VOLUME: 990
AUTORES: Pereira, Beatriz; Bras, Gabriela; Vieira, Elvira; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno Miguel; Fonseca, Manuel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 12th World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in GOOD PRACTICES AND NEW PERSPECTIVES IN INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 6, WORLDCIST 2024, VOLUME: 990
6
TÃTULO: Do You Love Me, or Do You Hate Me? Bad Communication's Effect on Low-Cost Airline Brand
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF CREATIVE COMMUNICATIONS
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF CREATIVE COMMUNICATIONS
7
TÃTULO: DO CULTURAL ACTIVITIES AND HAPPINESS MATTER TO THE TOURISM SECTOR?
AUTORES: Kristina Astike; Ana Pinto Borges; Viktorija Skvarciany; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Economics and Culture, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
AUTORES: Kristina Astike; Ana Pinto Borges; Viktorija Skvarciany; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Economics and Culture, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
8
TÃTULO: The presence of brands in the metaverse
AUTORES: Joana Oliveira; Catarina Rocha; Ana Pinto Borges; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Victor Tavares;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Consumer Experience and Decision-Making in the Metaverse
AUTORES: Joana Oliveira; Catarina Rocha; Ana Pinto Borges; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Victor Tavares;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Consumer Experience and Decision-Making in the Metaverse
9
TÃTULO: Brand Experience and Brand Equity: A Review and Future Research Agenda.
AUTORES: Madeira, Clara; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 12, NÚMERO: 22
AUTORES: Madeira, Clara; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 12, NÚMERO: 22
INDEXADO EM: WOS
10
TÃTULO: Consumer awareness and the ethical footprint of fast fashion with a focus on Shein
AUTORES: Inês Miguel Azevedo; Ticiana Alves; Ana Pinto Borges; Bruno Vieira; Elvira Vieira; Susana Mesquita;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Scientific Conference „Business and Management“ - New Trends in Contemporary Economics, Business and Management. Selected Proceedings of the 14th International Scientific Conference “Business and Management 2024”
AUTORES: Inês Miguel Azevedo; Ticiana Alves; Ana Pinto Borges; Bruno Vieira; Elvira Vieira; Susana Mesquita;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Scientific Conference „Business and Management“ - New Trends in Contemporary Economics, Business and Management. Selected Proceedings of the 14th International Scientific Conference “Business and Management 2024”