1
TÍTULO: Human(oid): Virtual social media influencers. Virtual Social Media Influencers
AUTORES: Paula Rodrigues ; Ana Sousa ; Ana Pinto Borges ; Ana Brochado; Isabel Barbosa ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Influencer Marketing Applications Within the Metaverse
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Influence of COVID-19 on online shopping behaviour, leisure and socialisation
AUTORES: Borges, Ana Pinto ; Vieira, Elvira; Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: MANAGEMENT RESEARCH-THE JOURNAL OF THE IBEROAMERICAN ACADEMY OF MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The importance of cultural heritage in the promotion of a nation's brand
AUTORES: Ana Sousa ; Paula Rodrigues ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Global Developments in Nation Branding and Promotion: Theoretical and Practical Approaches
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: A citation and co-citation bibliometric analysis of omnichannel marketing research  Full Text
AUTORES: Lopes, JM ; Sousa, A ; Calcada, E; Oliveira, J;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: MANAGEMENT REVIEW QUARTERLY, VOLUME: 72, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 12
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Authenticity as an antecedent of brand image in a positive emotional consumer relationship: the case of craft beer brands
AUTORES: Rodrigues, P ; Borges, AP ; de Sousa, ADFA ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 17, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 9 Unpaywall
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Complexity of Individual Choice Between the Public and Private Healthcare Sectors
AUTORES: Paula Rodrigues ; Ana Sousa ; Bruno Ferreira; Ana Pinto Borges ; Carlos Martins;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Advances in Healthcare Information Systems and Administration
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Cryptocurrency adoption: a systematic literature review and bibliometric analysis
AUTORES: Sousa, Ana ; Calcada, Eva; Rodrigues, Paula ; Borges, Ana Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 20
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Cultural heritage and nation branding - multi stakeholder perspectives from Portugal  Full Text
AUTORES: Nobre, H; Sousa, A ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF TOURISM AND CULTURAL CHANGE, VOLUME: 20, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Exploring masstige brands' antecedents and outcomes  Full Text
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana ; Fetscherin, Marc; Borges, Ana Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 14 Unpaywall
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Generation Y and Brand Love: Understanding the Effects of Individual Cultural Values and Religious Commitment
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana ; Torres, Isabel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF CREATIVE COMMUNICATIONS
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 3 Unpaywall
Página 1 de 2. Total de resultados: 14.