1
TÍTULO: How full is your luggage? Background knowledge of zoo visitors regarding sharks  Full Text
AUTORES: Joao Pedro C Correia das Neves; Rute Cristina R Rocha Monteiro ;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: ENVIRONMENTAL EDUCATION RESEARCH, VOLUME: 20, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: COGNITIONS AND TYPES OF COMMUNICATION OF MATHEMATICS TEACHERS. ILLUSTRATION OF AN ANALYTICAL MODEL IN A DIVIDED EPISODE  Full Text
AUTORES: Miguel Ribeiro, CM; Jose Carrillo; Rute Monteiro ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: REVISTA LATINOAMERICANA DE INVESTIGACION EN MATEMATICA EDUCATIVA-RELIME, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: Teacher scripts in science teaching  Full Text
AUTORES: Rute Monteiro ; Jose Carrillo; Santiago Aguaded;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: TEACHING AND TEACHER EDUCATION, VOLUME: 26, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: ANALYZING A TEACHER'S PRACTICE FROM THE RELATIONS BETWEEN HER COGNITIONS. THE CONTRIBUTION OF A COGNITIVE MODEL TO THE UNDERSTANDING OF WHAT SEEMS TO BE HAPPENING
AUTORES: Miguel M Ribeiro; Jose Carrillo; Rute Monteiro ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: 33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education in PME 33: PROCEEDINGS OF THE 33RD CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR THE PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, VOL 1, VOLUME: 1
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: The use of scripts by a novice science teacher: a study based on modelling teaching
AUTORES: Rute Monteiro ; Jose Carrillo; Santiago Aguaded;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: ENSENANZA DE LAS CIENCIAS, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÍTULO: Emergent theorisations in modelling the teaching of two science teachers  Full Text
AUTORES: Rute Monteiro ; Jose Carrillo; Santiago Aguaded;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 38, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef