1
TÍTULO: Conceptual demand of science curricula: a study at the middle school level
AUTORES: Calado, S; Neves, IP ; Morais, AM ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Pedagogies, VOLUME: 8, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Science curricula design: Analysis of authors' ideological and pedagogical principles  Full Text
AUTORES: Ferreira, S; Morais, AM ; Neves, IP ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: International Studies in Sociology of Education, VOLUME: 21, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Pedagogic practices in the family socializing context and children's school achievement  Full Text
AUTORES: Neves, IP ; Morais, AM ;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 26, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Teacher training processes and teachers' competence - a sociological study in the primary school  Full Text
AUTORES: Morais, AM ; Neves, IP ; Afonso, M;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: TEACHING AND TEACHER EDUCATION, VOLUME: 21, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID