1
TÍTULO: Conceptual demand of science curricula: a study at the middle school level
AUTORES: Calado, S; Neves, IP ; Morais, AM ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Pedagogies, VOLUME: 8, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: A sociological analysis of science curriculum and pedagogic practices
AUTORES: Alves, V; Morais, AM ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Pedagogies, VOLUME: 7, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Science curricula design: Analysis of authors' ideological and pedagogical principles  Full Text
AUTORES: Ferreira, S; Morais, AM ; Neves, IP ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: International Studies in Sociology of Education, VOLUME: 21, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Students-exhibits interaction at a science center  Full Text
AUTORES: Agostinho Botelho; Ana M Morais ;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING, VOLUME: 43, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Pedagogic practices in the family socializing context and children's school achievement  Full Text
AUTORES: Neves, IP ; Morais, AM ;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 26, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Teacher training processes and teachers' competence - a sociological study in the primary school  Full Text
AUTORES: Morais, AM ; Neves, IP ; Afonso, M;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: TEACHING AND TEACHER EDUCATION, VOLUME: 21, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Basil Bernstein at the micro level of the classroom  Full Text
AUTORES: Morais, AM ;
PUBLICAÇÃO: 2002, FONTE: BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 23, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Basil Bernstein's theory of social class, educational codes and social control  Full Text
AUTORES: Arnot, M; Apple, M; Beck, J; Davies, B; Edwards, T; Moore, R; Morais, A ; Muller, J; Power, S; Whitty, G;
PUBLICAÇÃO: 2002, FONTE: British Journal of Sociology of Education, VOLUME: 23, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 4
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Knowledges and values in science syllabuses: a sociological study of educational reforms  Full Text
AUTORES: Neves, IP; Morais, AM ;
PUBLICAÇÃO: 2001, FONTE: BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 22, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Teacher's 'space of change' in educational reforms: a model for analysis applied to a recent reform in Portugal  Full Text
AUTORES: Neves, IP; Morais, AM ;
PUBLICAÇÃO: 2001, FONTE: JOURNAL OF CURRICULUM STUDIES, VOLUME: 33, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 2. Total de resultados: 13.