Maria José Sampaio de Sá
AuthID: R-000-C0V
1
TÃTULO: Metaverse as a Learning Environment: Some Considerations Full Text
AUTORES: Sa, Maria Jose; Serpa, Sandro;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 3
AUTORES: Sa, Maria Jose; Serpa, Sandro;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: Student Academic and Social Engagement in the Life of the Academy-A Lever for Retention and Persistence in Higher Education
AUTORES: Sa, Maria Jose;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
AUTORES: Sa, Maria Jose;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: A Multidimensional Model of Analysis of Students' Global Experience in Higher Education
AUTORES: Sa, Maria Jose;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
AUTORES: Sa, Maria Jose;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: Inclusion and Social Justice in Portuguese Schools: Political and Evaluation Discourses
AUTORES: Leite, Carlinda; Monteiro, Angelica; Sampaio, Marta;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE EDUCACION PARA LA JUSTICIA SOCIAL, VOLUME: 12, NÚMERO: 2
AUTORES: Leite, Carlinda; Monteiro, Angelica; Sampaio, Marta;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE EDUCACION PARA LA JUSTICIA SOCIAL, VOLUME: 12, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: 'Welcome to Wonderland'. Integration rituals and ceremonies for higher education first-year students, and lessons for institutions
AUTORES: de Sa, Maria Jose Sampaio;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF HIGHER EDUCATION, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
AUTORES: de Sa, Maria Jose Sampaio;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF HIGHER EDUCATION, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
6
TÃTULO: Citizen Science in the Promotion of Sustainability: The Importance of Smart Education for Smart Societies Full Text
AUTORES: Sa, Maria Jose; Serpa, Sandro; Ferreira, Carlos Miguel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 15
AUTORES: Sa, Maria Jose; Serpa, Sandro; Ferreira, Carlos Miguel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 15
INDEXADO EM: WOS
7
TÃTULO: Academic Dishonesty and Research Productivity in a Changing Higher Education Environment The Case of India's Engineering Institutions
AUTORES: Bakthavatchaalam, V; Miles, M; Machado Taylor, MD; Sa, MJ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: VOPROSY OBRAZOVANIYA-EDUCATIONAL STUDIES MOSCOW, NÚMERO: 2
AUTORES: Bakthavatchaalam, V; Miles, M; Machado Taylor, MD; Sa, MJ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: VOPROSY OBRAZOVANIYA-EDUCATIONAL STUDIES MOSCOW, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
8
TÃTULO: The COVID-19 Pandemic as an Opportunity to Foster the Sustainable Development of Teaching in Higher Education Full Text
AUTORES: Maria Jose Sa; Sandro Serpa;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 12, NÚMERO: 20
AUTORES: Maria Jose Sa; Sandro Serpa;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 12, NÚMERO: 20
INDEXADO EM: WOS
9
TÃTULO: Cultural Dimension in Internationalization of the Curriculum in Higher Education
AUTORES: Maria Jose Sa; Sandro Serpa;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 10, NÚMERO: 12
AUTORES: Maria Jose Sa; Sandro Serpa;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 10, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: WOS
10
TÃTULO: The COVID-19 Contagion-Pandemic Dyad: A View from Social Sciences
AUTORES: Carlos Miguel Ferreira; Maria Jose Sa; Jose Garrucho Martins; Sandro Serpa;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: SOCIETIES, VOLUME: 10, NÚMERO: 4
AUTORES: Carlos Miguel Ferreira; Maria Jose Sa; Jose Garrucho Martins; Sandro Serpa;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: SOCIETIES, VOLUME: 10, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS