1
TÍTULO: Beyond sugar: Exploring the influence of health and naturalness framing on attitudes towards products with sweet proteins in Europe
AUTORES: Marija Banovic; Klaus G Grunert;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Food Research International, VOLUME: 175
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Framework for valorizing waste- and by-products through insects and their microbiomes for food and feed
AUTORES: Asmus Toftkær Muurmann; Marija Banovic; Thomas T P Gilbert; Giovanni Sogari; Morten Tønsberg Limborg; Thomas Sicheritz-Pontén; Simon Bahrndorff;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Food Research International, VOLUME: 187
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: European consumers' valuation for hybrid meat: Does information matter?
AUTORES: Daniele Asioli; Marija Banovic; Ada Maria Barone; Simona Grasso; Rodolfo M Nayga;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Applied Economic Perspectives and Policy, VOLUME: 45, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 8
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Beliefs about food quality attributes, food-related goals and satisfaction with food-related life among the elderly in China: A means-end approach
AUTORES: Rongduo Liu; Marija Banovic; Klaus G Grunert;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Food Quality and Preference, VOLUME: 95
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 7
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Enabling sustainable plant-forward transition: European consumer attitudes and intention to buy hybrid products
AUTORES: Marija Banovic; Ada Maria Barone; Daniele Asioli; Simona Grasso;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Food Quality and Preference, VOLUME: 96
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 29
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Communicating upcycled foods: Frugality framing supports acceptance of sustainable product innovations
AUTORES: Jessica Aschemann Witzel; Daniele Asioli; Marija Banovic; Maria Angela Perito; Anne Odile Peschel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Food Quality and Preference, VOLUME: 100
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 35
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Referent product information from a credible source: How front line employees can stimulate acceptance of incrementally new food products
AUTORES: Edwin J Nijssen; Machiel J Reinders; Marija Banovic;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Food Quality and Preference, VOLUME: 87
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 6
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Athletic abs or big bellies: The impact of imagery, arousal levels, and health consciousness on consumers’ attitudes towards plant-based protein products
AUTORES: Marija Banovic; Tobias Otterbring;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Food Quality and Preference, VOLUME: 87
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 24
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Farmed or wild fish? Segmenting European consumers based on their beliefs
AUTORES: Laura López Mas; Anna Claret; Machiel J Reinders; Marija Banovic; Athanasios Krystallis; Luis Guerrero;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Aquaculture, VOLUME: 532
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 44
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Importance of being analogue: Female attitudes towards meat analogue containing rapeseed protein
AUTORES: Marija Banovic; Kolbrún Sveinsdóttir;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Food Control, VOLUME: 123
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 26
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 29.