Minoo Farhangmehr
AuthID: R-000-DBR
1
TÃTULO: Are emotions essential for consumer ethical decision-making: A Necessary Condition Analysis
AUTORES: Escadas, Marco; Jalali, Marjan S.; Septianto, Felix; Farhangmehr, Minoo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: BUSINESS ETHICS THE ENVIRONMENT & RESPONSIBILITY, VOLUME: 33, NÚMERO: 3
AUTORES: Escadas, Marco; Jalali, Marjan S.; Septianto, Felix; Farhangmehr, Minoo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: BUSINESS ETHICS THE ENVIRONMENT & RESPONSIBILITY, VOLUME: 33, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: Cosmopolitan tourists: the most resilient travellers in the face of COVID-19
AUTORES: Veréb, V; Nobre, H; Farhangmehr, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Service Business
AUTORES: Veréb, V; Nobre, H; Farhangmehr, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Service Business
INDEXADO EM: Scopus
3
TÃTULO: Cosmopolitan tourists: the resilient segment in the face of terrorism Full Text
AUTORES: Vanda Vereb; Helena Nobre; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: TOURISM MANAGEMENT PERSPECTIVES, VOLUME: 33
AUTORES: Vanda Vereb; Helena Nobre; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: TOURISM MANAGEMENT PERSPECTIVES, VOLUME: 33
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: What goes around comes around: The integrated role of emotions on consumer ethicaldecision-making Full Text
AUTORES: Marco Escadas; Marjan S Jalali; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR, VOLUME: 19, NÚMERO: 5
AUTORES: Marco Escadas; Marjan S Jalali; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR, VOLUME: 19, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÃTULO: Why bad feelings predict good behaviours: The role of positive and negative anticipated emotions on consumer ethical decision making Full Text
AUTORES: Marco Escadas; Marjan S Jalali; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: BUSINESS ETHICS-A EUROPEAN REVIEW, VOLUME: 28, NÚMERO: 4
AUTORES: Marco Escadas; Marjan S Jalali; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: BUSINESS ETHICS-A EUROPEAN REVIEW, VOLUME: 28, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÃTULO: Cosmopolitanism and the Mediating Effect of Country Image on Consumers' Purchase, Visit and Investment Intentions
AUTORES: Sousa, A ; Nobre, H; Farhangmehr, M;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF ASIAN FINANCE ECONOMICS AND BUSINESS, VOLUME: 6, NÚMERO: 4
AUTORES: Sousa, A ; Nobre, H; Farhangmehr, M;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF ASIAN FINANCE ECONOMICS AND BUSINESS, VOLUME: 6, NÚMERO: 4
7
TÃTULO: Exploring the effects of ethnocentrism and country familiarity in consumer preference and brand recognition
AUTORES: Sousa, A ; Nobre, H; Farhangmehr, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Journal of Business and Globalisation, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
AUTORES: Sousa, A ; Nobre, H; Farhangmehr, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Journal of Business and Globalisation, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
8
TÃTULO: An Empirical Study about the Influence of Country Personality and Product Involvement on Consumer's Purchase and Visit Intentions
AUTORES: Ana Sousa ; Helena Nobre; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF ASIAN FINANCE ECONOMICS AND BUSINESS, VOLUME: 5, NÚMERO: 3
AUTORES: Ana Sousa ; Helena Nobre; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF ASIAN FINANCE ECONOMICS AND BUSINESS, VOLUME: 5, NÚMERO: 3
9
TÃTULO: The fear of terrorism and shift in cosmopolitan values
AUTORES: Vanda N Vereb; Helena Nobre; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM CITIES, VOLUME: 4, NÚMERO: 4
AUTORES: Vanda N Vereb; Helena Nobre; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM CITIES, VOLUME: 4, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS
10
TÃTULO: Exploring the effects of ethnocentrism and country familiarity in consumer preference and brand recognition
AUTORES: Minoo Farhangmehr; Ana Sousa; Helena Nobre;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Journal of Business and Globalisation, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
AUTORES: Minoo Farhangmehr; Ana Sousa; Helena Nobre;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Journal of Business and Globalisation, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef