1
TÍTULO: Are emotions essential for consumer ethical decision-making: A Necessary Condition Analysis
AUTORES: Escadas, Marco; Jalali, Marjan S.; Septianto, Felix; Farhangmehr, Minoo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: BUSINESS ETHICS THE ENVIRONMENT & RESPONSIBILITY, VOLUME: 33, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Cosmopolitan tourists: the most resilient travellers in the face of COVID-19
AUTORES: Veréb, V; Nobre, H; Farhangmehr, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Service Business
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Cosmopolitan tourists: the resilient segment in the face of terrorism  Full Text
AUTORES: Vanda Vereb; Helena Nobre; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: TOURISM MANAGEMENT PERSPECTIVES, VOLUME: 33
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: What goes around comes around: The integrated role of emotions on consumer ethicaldecision-making  Full Text
AUTORES: Marco Escadas; Marjan S Jalali; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR, VOLUME: 19, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: Why bad feelings predict good behaviours: The role of positive and negative anticipated emotions on consumer ethical decision making  Full Text
AUTORES: Marco Escadas; Marjan S Jalali; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: BUSINESS ETHICS-A EUROPEAN REVIEW, VOLUME: 28, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÍTULO: Cosmopolitanism and the Mediating Effect of Country Image on Consumers' Purchase, Visit and Investment Intentions
AUTORES: Sousa, A ; Nobre, H; Farhangmehr, M;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF ASIAN FINANCE ECONOMICS AND BUSINESS, VOLUME: 6, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
7
TÍTULO: Exploring the effects of ethnocentrism and country familiarity in consumer preference and brand recognition
AUTORES: Sousa, A ; Nobre, H; Farhangmehr, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Journal of Business and Globalisation, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 3
8
TÍTULO: An Empirical Study about the Influence of Country Personality and Product Involvement on Consumer's Purchase and Visit Intentions
AUTORES: Ana Sousa ; Helena Nobre; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF ASIAN FINANCE ECONOMICS AND BUSINESS, VOLUME: 5, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 5
9
TÍTULO: The fear of terrorism and shift in cosmopolitan values
AUTORES: Vanda N Vereb; Helena Nobre; Minoo Farhangmehr;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM CITIES, VOLUME: 4, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS
10
TÍTULO: Exploring the effects of ethnocentrism and country familiarity in consumer preference and brand recognition
AUTORES: Minoo Farhangmehr; Ana Sousa; Helena Nobre;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Journal of Business and Globalisation, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef
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