1
TÍTULO: AI (vs. Human) Recommendation on Luxury Services
AUTORES: Goncalves, Ana Rita; Pinto, Diego Costa; Shuqair, Saleh; Imanbay, Anel; Mattila, Anna S.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: World Marketing Congress of the Academy-of-Marketing-Science (AMS) - Bringing the Soul Back to Marketing in BRINGING THE SOUL BACK TO MARKETING, AMS WORLD MARKETING CONGRESS 2023, VOLUME: Part F2435
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Does crowdsourcing necessarily lead to brand engagement? The role of crowdsourcing cues and relationship norms on customer-brand relationships
AUTORES: Herter, Marcia Maurer; Shuqair, Saleh; Pinto, Diego Costa; Mattila, Anna S.; Pontin, Paola Zandonai;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Pragmatic and idealistic reasons: What drives electric vehicle drivers' satisfaction and continuance intention?  Full Text
AUTORES: Jesus, Frederico Cruz; Figueira Alves, Hugo; Tam, Carlos; Pinto, Diego Costa; Oliveira, Tiago; Venkatesh, Viswanath;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TRANSPORTATION RESEARCH PART A-POLICY AND PRACTICE, VOLUME: 170
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: Artificial intelligence (AI) in FinTech decisions: the role of congruity and rejection sensitivity
AUTORES: Goncalves, Ana Rita; Meira, Amanda Breda; Shuqair, Saleh; Pinto, Diego Costa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK MARKETING
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: Can customer relationships backfire? How relationship norms shape moral obligation in cancelation behavior
AUTORES: Shuqair, Saleh; Pinto, Diego Costa; Cruz Jesus, Frederico; Mattila, Anna S.; Guerreiro, Patricia da Fonseca; So, Kevin Kam Fung;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 151
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÍTULO: The transparency paradox: When transparency cues helps or backfires for brands?  Full Text
AUTORES: Reck, Rafaela; Castagna, Ana Carina; Shuqair, Saleh; Pinto, Diego Costa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION, VOLUME: 372
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÍTULO: Natural claims and sustainability: The role of perceived efficacy and sensorial expectations
AUTORES: Vieira Simao, Sofia Alexandra; Rohden, Simoni F.; Pinto, Diego Costa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABLE PRODUCTION AND CONSUMPTION, VOLUME: 34
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: Circular economy engagement: Altruism, status, and cultural orientation as drivers for sustainable consumption
AUTORES: de Morais, LHL; Pinto, DC; Cruz Jesus, F;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABLE PRODUCTION AND CONSUMPTION, VOLUME: 27
INDEXADO EM: Scopus WOS
10
TÍTULO: Beauty-is-good, ugly-is-risky: Food aesthetics bias and construal level
AUTORES: Castagna, AC; Pinto, DC; Mattila, A; de Barcellos, MD;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 135
INDEXADO EM: WOS
Página 1 de 4. Total de resultados: 34.