Paulo Daniel Araújo Pinto
AuthID: R-000-EB1
1
TÃTULO: AI (vs. Human) Recommendation on Luxury Services
AUTORES: Goncalves, Ana Rita; Pinto, Diego Costa; Shuqair, Saleh; Imanbay, Anel; Mattila, Anna S.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: World Marketing Congress of the Academy-of-Marketing-Science (AMS) - Bringing the Soul Back to Marketing in BRINGING THE SOUL BACK TO MARKETING, AMS WORLD MARKETING CONGRESS 2023, VOLUME: Part F2435
AUTORES: Goncalves, Ana Rita; Pinto, Diego Costa; Shuqair, Saleh; Imanbay, Anel; Mattila, Anna S.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: World Marketing Congress of the Academy-of-Marketing-Science (AMS) - Bringing the Soul Back to Marketing in BRINGING THE SOUL BACK TO MARKETING, AMS WORLD MARKETING CONGRESS 2023, VOLUME: Part F2435
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Does crowdsourcing necessarily lead to brand engagement? The role of crowdsourcing cues and relationship norms on customer-brand relationships
AUTORES: Herter, Marcia Maurer; Shuqair, Saleh; Pinto, Diego Costa; Mattila, Anna S.; Pontin, Paola Zandonai;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT
AUTORES: Herter, Marcia Maurer; Shuqair, Saleh; Pinto, Diego Costa; Mattila, Anna S.; Pontin, Paola Zandonai;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: Pragmatic and idealistic reasons: What drives electric vehicle drivers' satisfaction and continuance intention? Full Text
AUTORES: Jesus, Frederico Cruz; Figueira Alves, Hugo; Tam, Carlos; Pinto, Diego Costa; Oliveira, Tiago; Venkatesh, Viswanath;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TRANSPORTATION RESEARCH PART A-POLICY AND PRACTICE, VOLUME: 170
AUTORES: Jesus, Frederico Cruz; Figueira Alves, Hugo; Tam, Carlos; Pinto, Diego Costa; Oliveira, Tiago; Venkatesh, Viswanath;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TRANSPORTATION RESEARCH PART A-POLICY AND PRACTICE, VOLUME: 170
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÃTULO: Artificial intelligence (AI) in FinTech decisions: the role of congruity and rejection sensitivity
AUTORES: Goncalves, Ana Rita; Meira, Amanda Breda; Shuqair, Saleh; Pinto, Diego Costa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK MARKETING
AUTORES: Goncalves, Ana Rita; Meira, Amanda Breda; Shuqair, Saleh; Pinto, Diego Costa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK MARKETING
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: Can customer relationships backfire? How relationship norms shape moral obligation in cancelation behavior
AUTORES: Shuqair, Saleh; Pinto, Diego Costa; Cruz Jesus, Frederico; Mattila, Anna S.; Guerreiro, Patricia da Fonseca; So, Kevin Kam Fung;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 151
AUTORES: Shuqair, Saleh; Pinto, Diego Costa; Cruz Jesus, Frederico; Mattila, Anna S.; Guerreiro, Patricia da Fonseca; So, Kevin Kam Fung;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 151
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÃTULO: The transparency paradox: When transparency cues helps or backfires for brands? Full Text
AUTORES: Reck, Rafaela; Castagna, Ana Carina; Shuqair, Saleh; Pinto, Diego Costa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION, VOLUME: 372
AUTORES: Reck, Rafaela; Castagna, Ana Carina; Shuqair, Saleh; Pinto, Diego Costa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION, VOLUME: 372
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÃTULO: Natural claims and sustainability: The role of perceived efficacy and sensorial expectations
AUTORES: Vieira Simao, Sofia Alexandra; Rohden, Simoni F.; Pinto, Diego Costa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABLE PRODUCTION AND CONSUMPTION, VOLUME: 34
AUTORES: Vieira Simao, Sofia Alexandra; Rohden, Simoni F.; Pinto, Diego Costa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABLE PRODUCTION AND CONSUMPTION, VOLUME: 34
INDEXADO EM: WOS
8
TÃTULO: Fresno test to measure evidence-based practice knowledge and skills for Portuguese undergraduate nursing students: A translation and adaptation study Full Text
AUTORES: Cardoso, D; Couto, F; Cardoso, AF; Loucano, C; Rodrigues, M; Pereira, R; Parola, V ; Coelho, A ; Ferraz, L; Pinto, D; Ramis, MA; Apostolo, J;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: NURSE EDUCATION TODAY, VOLUME: 97
AUTORES: Cardoso, D; Couto, F; Cardoso, AF; Loucano, C; Rodrigues, M; Pereira, R; Parola, V ; Coelho, A ; Ferraz, L; Pinto, D; Ramis, MA; Apostolo, J;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: NURSE EDUCATION TODAY, VOLUME: 97
9
TÃTULO: Circular economy engagement: Altruism, status, and cultural orientation as drivers for sustainable consumption
AUTORES: de Morais, LHL; Pinto, DC; Cruz Jesus, F;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABLE PRODUCTION AND CONSUMPTION, VOLUME: 27
AUTORES: de Morais, LHL; Pinto, DC; Cruz Jesus, F;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABLE PRODUCTION AND CONSUMPTION, VOLUME: 27
INDEXADO EM: Scopus WOS
10
TÃTULO: Beauty-is-good, ugly-is-risky: Food aesthetics bias and construal level
AUTORES: Castagna, AC; Pinto, DC; Mattila, A; de Barcellos, MD;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 135
AUTORES: Castagna, AC; Pinto, DC; Mattila, A; de Barcellos, MD;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 135
INDEXADO EM: WOS