2
TÍTULO: Exploring Quadrilaterals: An Interactive Task for 7th Grade Students Using GeoGebra Classroom
AUTORES: Santos, Vanda; Teles, Joana; Quaresma, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL FOR TECHNOLOGY IN MATHEMATICS EDUCATION, VOLUME: 31, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: A Rule-based Theorem Prover: an Introduction to Proofs in Secondary Schools  Full Text
AUTORES: Teles, Joana; Santos, Vanda; Quaresma, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 11th International Workshop on Theorem Proving Components for Educational Software in ELECTRONIC PROCEEDINGS IN THEORETICAL COMPUTER SCIENCE, VOLUME: 375, NÚMERO: 375
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: The Use of Technologies to Promote Critical Thinking in Pre-service Teachers
AUTORES: Vanda Santos;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Trends in Mathematics, VOLUME: Part F1649
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: (Re)Creating Games with Poly-Universe: An Innovative Practice
AUTORES: Santos, Vanda; Vaz Rebelo, Piedade; Bidarra, Graca;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL FOR TECHNOLOGY IN MATHEMATICS EDUCATION, VOLUME: 30, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Comprehensive Learning in Mathematics: The Contribution of the Poly-Universe Tool
AUTORES: Sousa, Luis; Santos, Vanda; Tavares, Dina;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL FOR TECHNOLOGY IN MATHEMATICS EDUCATION, VOLUME: 30, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÍTULO: Teacher Training in the Fields of STEAM: From Physical to Digital Tools
AUTORES: Santos, Vanda; Vaz Rebelo, Piedade; Bidarra, Graca; Stettner, Eleonora; Guncaga, Jan; Korenova, Lilla;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 3rd International Conference on Technology and Innovation in Learning, Teaching and Education (TECH-EDU) in TECHNOLOGY AND INNOVATION IN LEARNING, TEACHING AND EDUCATION, TECH-EDU 2022, VOLUME: 1720
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
8
TÍTULO: Four Geometry Problems to Introduce Automated Deduction in Secondary Schools
AUTORES: Quaresma, Pedro; Santos, Vanda;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 10th International Workshop on Theorem Proving Components for Educational Software (ThEdu) in ELECTRONIC PROCEEDINGS IN THEORETICAL COMPUTER SCIENCE, NÚMERO: 354
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: Effects of Four Different Velocity-Based Training Programming Models on Strength Gains and Physical Performance
AUTORES: Riscart López, J; Rendeiro Pinho, G; Mil Homens, P; Soares daCosta, R; Loturco, I; Pareja Blanco, F; León Prados, JA;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Journal of strength and conditioning research, VOLUME: 35, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 11
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Monitoring Training Volume Through Maximal Number of Repetitions or Velocity-Based Approach
AUTORES: Sanchez Moreno, M; Rendeiro Pinho, G; Mil Homens, PV; Pareja Blanco, F;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF SPORTS PHYSIOLOGY AND PERFORMANCE, VOLUME: 16, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 20
NO MEU: ORCID
Página 1 de 6. Total de resultados: 58.