Elvira Pacheco Vieira
AuthID: R-000-JTB
1
TÃTULO: January 29, Changes in the fashion industry and consumer choices in the Portuguese context: directions
AUTORES: Ferreira, Ana; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno; Vieira, Elvira; Rodrigues, Paula ; Lopes, Jorge; Canavarro, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: STRATEGIC MANAGEMENT, NÚMERO: 00
AUTORES: Ferreira, Ana; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno; Vieira, Elvira; Rodrigues, Paula ; Lopes, Jorge; Canavarro, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: STRATEGIC MANAGEMENT, NÚMERO: 00
2
TÃTULO: The Role of Digital Marketing in the Process of Musical Events' Participation
AUTORES: Vieira, Elvira; Fonseca, Manuel ; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno Miguel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 11st World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 4, WORLDCIST 2023, VOLUME: 802
AUTORES: Vieira, Elvira; Fonseca, Manuel ; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno Miguel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 11st World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 4, WORLDCIST 2023, VOLUME: 802
3
TÃTULO: The impact of macroeconomic factors on the European travel and leisure sector: the context of Russo-Ukrainian war
AUTORES: Muddasir, Muhammad; Borges, Ana Pinto; Vieira, Elvira; Vieira, Bruno Miguel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TOURISM REVIEW
AUTORES: Muddasir, Muhammad; Borges, Ana Pinto; Vieira, Elvira; Vieira, Bruno Miguel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TOURISM REVIEW
4
TÃTULO: The role of awareness of circular economy's concept in purchase of sustainable goods and access-based and collaborative consumption - Porto case
AUTORES: Vieira, Elvira; Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula Lopes ; Reis, Ana Maria; Ostapenko, Svitlana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SOCIAL RESPONSIBILITY JOURNAL
AUTORES: Vieira, Elvira; Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula Lopes ; Reis, Ana Maria; Ostapenko, Svitlana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SOCIAL RESPONSIBILITY JOURNAL
5
TÃTULO: Literacy, resilience, and financial well-being in higher education students
AUTORES: Patrícia Dias; Ana Pinto Borges; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Improving Literacy Through Home, School, and Community Partnerships
AUTORES: Patrícia Dias; Ana Pinto Borges; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Improving Literacy Through Home, School, and Community Partnerships
6
TÃTULO: Brand Personality dimensions in the hotel sector: A case study. A Case Study
AUTORES: Labinot Mehmeti; Ana Pinto Borges; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Global Practices on Effective Talent Acquisition and Retention
AUTORES: Labinot Mehmeti; Ana Pinto Borges; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Global Practices on Effective Talent Acquisition and Retention
7
TÃTULO: The Impact of Using Digital Platforms and Sharing Online Experiences on the Reputation of a Company
AUTORES: Pereira, Beatriz; Bras, Gabriela; Vieira, Elvira; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno Miguel; Fonseca, Manuel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 12th World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in GOOD PRACTICES AND NEW PERSPECTIVES IN INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 6, WORLDCIST 2024, VOLUME: 990
AUTORES: Pereira, Beatriz; Bras, Gabriela; Vieira, Elvira; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno Miguel; Fonseca, Manuel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 12th World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in GOOD PRACTICES AND NEW PERSPECTIVES IN INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 6, WORLDCIST 2024, VOLUME: 990
8
TÃTULO: DO CULTURAL ACTIVITIES AND HAPPINESS MATTER TO THE TOURISM SECTOR?
AUTORES: Kristina Astike; Ana Pinto Borges; Viktorija Skvarciany; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Economics and Culture, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
AUTORES: Kristina Astike; Ana Pinto Borges; Viktorija Skvarciany; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Economics and Culture, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
9
TÃTULO: Does CSR committee presence, stakeholder engagement, gender equality (SDG 5) and firm value influence ESG performance reporting? An EU pre and during Covid-19 analysis
AUTORES: Monteiro, Albertina Paula; Cepeda, Catarina; Borges, Ana Pinto; Vieira, Elvira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: MEASURING BUSINESS EXCELLENCE
AUTORES: Monteiro, Albertina Paula; Cepeda, Catarina; Borges, Ana Pinto; Vieira, Elvira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: MEASURING BUSINESS EXCELLENCE
10
TÃTULO: The presence of brands in the metaverse
AUTORES: Joana Oliveira; Catarina Rocha; Ana Pinto Borges; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Victor Tavares;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Consumer Experience and Decision-Making in the Metaverse
AUTORES: Joana Oliveira; Catarina Rocha; Ana Pinto Borges; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Victor Tavares;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Consumer Experience and Decision-Making in the Metaverse