1
TÍTULO: Active co-constructive written feedback Promoting students' critical thinking in a higher education context. Promoting students' critical thinking in a higher education context
AUTORES: Pedrosa de Jesus, H; Guerra, C ; Watts, M;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: 7th International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality, TEEM 2019 in TEEM'19: SEVENTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON TECHNOLOGICAL ECOSYSTEMS FOR ENHANCING MULTICULTURALITY
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: Research, Design, Approaches and Methods
AUTORES: Pedrosa de Jesus, H; Watts, M; da Silva Lopes, B;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Academic Growth in Higher Education: Questions and Answers
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Approaches to Student Inquiry-Led Learning
AUTORES: Pedrosa de Jesus, H; cristina freire; Watts, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Academic Growth in Higher Education: Questions and Answers
INDEXADO EM: Scopus
4
TÍTULO: Models of Teachers’ SoTL
AUTORES: Pedrosa de Jesus, H; Guerra, C ; Watts, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Academic Growth in Higher Education: Questions and Answers
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
5
TÍTULO: Assessment and Feedback
AUTORES: Helena Pedrosa de Jesus; Aurora Coelho Moreira; Betina da Silva Lopes; Cecilia Guerra ; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Academic Growth in Higher Education: Questions and Answers
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
6
TÍTULO: University teachers' self-reflection on their academic growth  Full Text
AUTORES: Pedrosa de Jesus, H; Guerra, C ; Watts, M;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN EDUCATION, VOLUME: 43, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 11 Handle
7
TÍTULO: 'Question Moments': A Rolling Programme of Question Opportunities in Classroom Science  Full Text
AUTORES: Helena Pedrosa de Jesus; Sara Leite; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 46, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
8
TÍTULO: Managing affect in learners' questions in undergraduate science  Full Text
AUTORES: Helena Pedrosa de Jesus; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: STUDIES IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 39, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
9
TÍTULO: So much more than just a list: exploring the nature of critical questioning in undergraduate sciences  Full Text
AUTORES: Helena Pedrosa-de-Jesus; Aurora Moreira; Betina Lopes; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Research in Science & Technological Education, VOLUME: 32, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef: 10
10
TÍTULO: Contexts for questioning: two zones of teaching and learning in undergraduate science  Full Text
AUTORES: Helena Pedrosa-de-Jesus; Betina da Silva Lopes; Aurora Moreira; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: High Educ - Higher Education, VOLUME: 64, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: CrossRef
Página 1 de 2. Total de resultados: 13.