1
TÍTULO: The Organization of Self-Knowledge in Adolescence: Some Contributions Using the Repertory Grid Technique
AUTORES: Carapeto, MJ; Feixas, G;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF INVESTIGATION IN HEALTH PSYCHOLOGY AND EDUCATION, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Self-Knowledge and Depressive Symptoms in Late Adolescence: A Study Using the Repertory Grid Technique  Full Text
AUTORES: Maria Joao Carapeto; Guillem Feixas;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF CONSTRUCTIVIST PSYCHOLOGY, VOLUME: 32, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: CHANGES IN THE CONSTRUCT SYSTEMS OF FIRST-YEAR UNIVERSITY STUDENTS: IMPACT ON PSYCHOLOGICAL SYMPTOMS AND PROBLEM-SOLVING SKILLS  Full Text
AUTORES: Eugenia Ribeiro ; Guillem Feixas; Angela Maia ; Joana Senra; Gloria Dada;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: JOURNAL OF CONSTRUCTIVIST PSYCHOLOGY, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef