1
TÍTULO: Application of the FTIR technique as a non-invasive tool to discriminate Portuguese olive oils with Protected Designation of Origin  Full Text
AUTORES: Lamas, Sandra; Ruano, Daniela; Dias, Francisco; Barreiro, Filomena; Pereira, Jose Alberto; Peres, Antonio M.; Rodrigues, Nuno;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: CHEMISTRY & BIODIVERSITY, VOLUME: 21, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Tourist Tracking Techniques and Their Role in Destination Management: A Bibliometric Study, 2007-2023
AUTORES: Julio Guerrero, Yarlein Ivama; Pinto Dias, Francisco Teixeira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The Use of Artificial Intelligence Systems in Tourism and Hospitality: The Tourists' Perspective
AUTORES: Sousa, Ana Elisa; Cardoso, Paula; Dias, Francisco;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ADMINISTRATIVE SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: What Is the Value of an Environmental Certification Label in Tourism Industry? Is It Worth the Effort?  Full Text
AUTORES: Dias, Francisco; Lavaredas, Alexandra Meira; Esteves, Patricia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 19
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
5
TÍTULO: Tourism Monitoring as a Strategic Tool for Tourism Management: The Perceptions of Entrepreneurs from Centro de Portugal
AUTORES: Dias, Francisco Teixeira Pinto; Gois, Sara Maria Rodrigues; Gomes, Goncalo Nuno de Castro Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: ADMINISTRATIVE SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Accessing Neuromarketing Scientific Performance: Research Gaps and Emerging Topics
AUTORES: Cardoso, Lucilia; Chen, Meng Mei; Araujo, Arthur; Feijo de Almeida, Giovana Goretti; Dias, Francisco; Moutinho, Luiz;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: BEHAVIORAL SCIENCES, VOLUME: 12, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 15
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Mapping Dream and Favourite Destinations’ Perceptions: The Indian Tourists’ Brands Spatial Scales
AUTORES: Francisco Dias; Madhuri Sawant; Lucília Cardoso; Arvind Kumar Saraswati;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Euro-Asia Tourism Studies Journal, VOLUME: 1, NÚMERO: December 2020
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID