António João Aires Pimenta da Gama
AuthID: R-000-Q22
1
TÃTULO: Measuring marketing performance: a better model
AUTORES: António Pimenta da Gama;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Business Strategy, VOLUME: 45, NÚMERO: 4
AUTORES: António Pimenta da Gama;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Business Strategy, VOLUME: 45, NÚMERO: 4
2
TÃTULO: Marketing performance: aligning people, processes, and results
AUTORES: António Pimenta da Gama;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Business Strategy, VOLUME: 44, NÚMERO: 2
AUTORES: António Pimenta da Gama;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Business Strategy, VOLUME: 44, NÚMERO: 2
3
TÃTULO: Um “Mapa Estratégico” para o Marketing
AUTORES: António Pimenta da Gama; Joaquim A Casaca;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Innovar, VOLUME: 30, NÚMERO: 77
AUTORES: António Pimenta da Gama; Joaquim A Casaca;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Innovar, VOLUME: 30, NÚMERO: 77
4
TÃTULO: The balanced scorecard approach in evaluating the marketing function
AUTORES: Da Gama, AP; Casaca, JA;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: International Journal of Business Excellence, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
AUTORES: Da Gama, AP; Casaca, JA;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: International Journal of Business Excellence, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
5
TÃTULO: How good is the marketing method? Measuring the process and the outcomes
AUTORES: Pimenta da Gama, A;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Journal of Business Strategy, VOLUME: 41, NÚMERO: 6
AUTORES: Pimenta da Gama, A;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Journal of Business Strategy, VOLUME: 41, NÚMERO: 6
6
TÃTULO: A balanced scorecard for marketing
AUTORES: da Gama, AP;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS PERFORMANCE MANAGEMENT, VOLUME: 18, NÚMERO: 4
AUTORES: da Gama, AP;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS PERFORMANCE MANAGEMENT, VOLUME: 18, NÚMERO: 4
7
TÃTULO: Marketing audits: The forgotten side of management
AUTORES: Da Gama, AP;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Journal of Targeting, Measurement and Analysis for Marketing, VOLUME: 20, NÚMERO: 3-4
AUTORES: Da Gama, AP;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Journal of Targeting, Measurement and Analysis for Marketing, VOLUME: 20, NÚMERO: 3-4
8
TÃTULO: A renewed approach to services marketing effectiveness
AUTORES: da Gama, AP;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Measuring Business Excellence, VOLUME: 15, NÚMERO: 2
AUTORES: da Gama, AP;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Measuring Business Excellence, VOLUME: 15, NÚMERO: 2
9
TÃTULO: An expanded model of marketing performance
AUTORES: da Gama, AP;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Marketing Intelligence and Planning, VOLUME: 29, NÚMERO: 7
AUTORES: da Gama, AP;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Marketing Intelligence and Planning, VOLUME: 29, NÚMERO: 7
10
TÃTULO: Highly divergent subtypes and new recombinant forms prevail in the HIV/AIDS epidemic in Angola: New insights into the origins of the AIDS pandemic Full Text
AUTORES: Inês Bártolo; Cheila Rocha; José Bartolomeu; António Gama; Rute Marcelino; Marlene Fonseca; Ana Mendes; Marta Epalanga; Patrícia Cavaco Silva; Nuno Taveira;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Infection, Genetics and Evolution, VOLUME: 9, NÚMERO: 4
AUTORES: Inês Bártolo; Cheila Rocha; José Bartolomeu; António Gama; Rute Marcelino; Marlene Fonseca; Ana Mendes; Marta Epalanga; Patrícia Cavaco Silva; Nuno Taveira;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Infection, Genetics and Evolution, VOLUME: 9, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: CrossRef