Joana Fortio Fernandes Pacheco Viana
AuthID: R-000-WSR
1
TÃTULO: The Game of Words Human Creative Writing Against Computer Assisted Writing
AUTORES: Fernandes, Joana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Information Technology and Education (ICITED) in PERSPECTIVES AND TRENDS IN EDUCATION AND TECHNOLOGY, ICITED 2022, VOLUME: 320
AUTORES: Fernandes, Joana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Information Technology and Education (ICITED) in PERSPECTIVES AND TRENDS IN EDUCATION AND TECHNOLOGY, ICITED 2022, VOLUME: 320
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Teachers' Perceptions of Remote Learning during the Pandemic: A Case Study
AUTORES: Silva, Susana; Fernandes, Joana; Peres, Paula; Lima, Vanda ; Silva, Candida;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 12, NÚMERO: 10
AUTORES: Silva, Susana; Fernandes, Joana; Peres, Paula; Lima, Vanda ; Silva, Candida;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 12, NÚMERO: 10
3
TÃTULO: Teachers as curriculum designers: What knowledge is needed? Full Text
AUTORES: de Almeida, Silvia; Viana, Joana;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CURRICULUM JOURNAL
AUTORES: de Almeida, Silvia; Viana, Joana;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CURRICULUM JOURNAL
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÃTULO: Fluorescence recognition of proteinaceous binders in works of art by a novel integrated system of investigation Full Text
AUTORES: Irina Crina Anca Sandu; Ana Cecilia A Roque ; Paolo Matteini; Stephan Schaefer; Giovanni Agati; Catarina Ribeiro Correia; Joana Fortio F P Fernandes Pacheco Viana;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: MICROSCOPY RESEARCH AND TECHNIQUE, VOLUME: 75, NÚMERO: 3
AUTORES: Irina Crina Anca Sandu; Ana Cecilia A Roque ; Paolo Matteini; Stephan Schaefer; Giovanni Agati; Catarina Ribeiro Correia; Joana Fortio F P Fernandes Pacheco Viana;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: MICROSCOPY RESEARCH AND TECHNIQUE, VOLUME: 75, NÚMERO: 3