Cristina Sin
AuthID: R-001-0W1
1
TÃTULO: International students in less attractive institutions and countries: how integration can make a difference Full Text
AUTORES: Sin, Cristina; Orlanda Tavares; Aguiar, Joyce;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: GLOBALISATION SOCIETIES AND EDUCATION
AUTORES: Sin, Cristina; Orlanda Tavares; Aguiar, Joyce;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: GLOBALISATION SOCIETIES AND EDUCATION
2
TÃTULO: Strategies to reduce dropout in higher education
AUTORES: Orlanda Tavares ; Cristina Sin; Maria João Antunes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 10th International Conference on Higher Education Advances, HEAd 2024 in International Conference on Higher Education Advances
AUTORES: Orlanda Tavares ; Cristina Sin; Maria João Antunes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 10th International Conference on Higher Education Advances, HEAd 2024 in International Conference on Higher Education Advances
3
TÃTULO: Impact of international student mobility in rural Portuguese regions Full Text
AUTORES: Aguiar, Joyce; Orlanda Tavares ; Sin, Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, VOLUME: 127
AUTORES: Aguiar, Joyce; Orlanda Tavares ; Sin, Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, VOLUME: 127
4
TÃTULO: Off the beaten track: Portugal's strategies for attracting international students
AUTORES: Orlanda Tavares ; Aguiar, Joyce; Sin, Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: POLICY FUTURES IN EDUCATION
AUTORES: Orlanda Tavares ; Aguiar, Joyce; Sin, Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: POLICY FUTURES IN EDUCATION
5
TÃTULO: Comment on accède à l’enseignement supérieur
AUTORES: Orlanda Tavares ; Sónia Cardoso; Cristina Sin;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Cahiers pédagogiques, VOLUME: N° 583, NÚMERO: 2
AUTORES: Orlanda Tavares ; Sónia Cardoso; Cristina Sin;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Cahiers pédagogiques, VOLUME: N° 583, NÚMERO: 2
6
TÃTULO: Institutional Policies to Attract International Academics in Portugal in an Adverse Context
AUTORES: Teresa Carvalho; Sónia Cardoso; Sara Diogo; Cristina Sin; Pedro Videira;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: The Changing Academy – The Changing Academic Profession in International Comparative Perspective - International Faculty in Asia
AUTORES: Teresa Carvalho; Sónia Cardoso; Sara Diogo; Cristina Sin; Pedro Videira;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: The Changing Academy – The Changing Academic Profession in International Comparative Perspective - International Faculty in Asia
7
TÃTULO: Que perceções têm os portugueses sobre o valor da educação?
AUTORES: João Caramelo; Sónia Cardoso; Cristina Rocha; Cristina Sin; Orlanda Tavares ; Henrique Vaz; Amélia Veiga; Pedro Videira;
PUBLICAÇÃO: 2016
AUTORES: João Caramelo; Sónia Cardoso; Cristina Rocha; Cristina Sin; Orlanda Tavares ; Henrique Vaz; Amélia Veiga; Pedro Videira;
PUBLICAÇÃO: 2016
INDEXADO EM:
Handle

NO MEU:
ORCID
