1
TÍTULO: Cape Verde: Islands of Vulnerability or Resilience? A Transition from a MIRAB Model into a TOURAB One?
AUTORES: Eduardo Moraes Sarmento; Ana Lorga da Silva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Tourism and Hospitality, VOLUME: 5, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Human branding: from attachment strength to loyalty  Full Text
AUTORES: Sandra Maria Correia Loureiro; Eduardo Moraes Sarmento; Francisco Vinagre; Mónica Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Marketing Communications
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Achieving Brand Engagement and Brand Equity Through Co-creation Process
AUTORES: Pereira, Teresa; Correia Loureiro, Sandra Maria; Sarmento, Eduardo Moraes;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF CREATIVE COMMUNICATIONS, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Exploring co-creation process in the wineries the relevance of social partner characteristics
AUTORES: Sarmento, EM; Loureiro, SMC; Cunha, N;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Routledge Handbook of Wine Tourism
INDEXADO EM: Scopus Handle
5
TÍTULO: Exploring co-creation process in the wineries
AUTORES: Eduardo Moraes Sarmento; Sandra Maria Correia Loureiro; Namércio Cunha;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Routledge Handbook of Wine Tourism
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Tourism and the Poverty Challenge. A Glance in Cape Verde
AUTORES: Mariana Marques; Eduardo Moraes Sarmento;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Handbook of Research on the Role of Tourism in Achieving Sustainable Development Goals - Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Exploring the Determinants of Instagram as a Social Network for Online Consumer-Brand Relationship  Full Text
AUTORES: Loureiro, SMC; Sarmento, EM;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Journal of Promotion Management, VOLUME: 25, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 29
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Fostering Online Relationships With Brands Through Websites and Social Media Brand Pages  Full Text
AUTORES: Pinto, L; Loureiro, SMC; Rita, P; Sarmento, EM;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Journal of Promotion Management, VOLUME: 25, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 26
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Analysing Consumer-Brand Engagement Through Appreciative Listening on Social Network Platforms  Full Text
AUTORES: Pina, LS; Loureiro, SMC; Rita, P; Sarmento, EM; Bilro, RG; Guerreiro, J;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Journal of Promotion Management, VOLUME: 25, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 31
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 24.