Filipa Joana da Silva Machado Vaz
AuthID: R-001-ES2
1
TÃTULO: The Students' Perceptions of School Success Promoting Strategies Inventory (SPSI): Development and validity evidence based studies
AUTORES: Paulo A S Moreira; Joao Tiago Oliveira; Paulo Dias; Filipa Machado Vaz; Isabel Torres Oliveira ;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: SPANISH JOURNAL OF PSYCHOLOGY, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
AUTORES: Paulo A S Moreira; Joao Tiago Oliveira; Paulo Dias; Filipa Machado Vaz; Isabel Torres Oliveira ;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: SPANISH JOURNAL OF PSYCHOLOGY, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
2
TÃTULO: Predictors of academic performance and school engagement - Integrating persistence, motivation and study skills perspectives using person-centered and variable-centered approaches
AUTORES: Paulo A S Moreira ; Paulo Dias; Filipa Machado Vaz; Joao Machado Vaz;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES, VOLUME: 24
AUTORES: Paulo A S Moreira ; Paulo Dias; Filipa Machado Vaz; Joao Machado Vaz;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES, VOLUME: 24
3
TÃTULO: Psychometric properties of the portuguese version of the student engagement instrument
AUTORES: Moreira, PAS ; Vaz, FM; Dias, PC; Petracchi, P;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Canadian Journal of School Psychology, VOLUME: 24, NÚMERO: 4
AUTORES: Moreira, PAS ; Vaz, FM; Dias, PC; Petracchi, P;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Canadian Journal of School Psychology, VOLUME: 24, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef