Heikki Lyytinen
AuthID: R-00G-9TN
1
TÃTULO: Support Systems for Poor Readers: Empirical Data From Six EU Member States
AUTORES: Elena Ise; Leo Blomert; Daisy Bertrand; Luis Faisca ; Anne Puolakanaho; Nina L Saine; Zsuzsanna Suranyi; Anniek Vaessen; Valeria Csepe; Heikki Lyytinen; Alexandra Reis ; Johannes C Ziegler; Gerd Schulte Koerne;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF LEARNING DISABILITIES, VOLUME: 44, NÚMERO: 3
AUTORES: Elena Ise; Leo Blomert; Daisy Bertrand; Luis Faisca ; Anne Puolakanaho; Nina L Saine; Zsuzsanna Suranyi; Anniek Vaessen; Valeria Csepe; Heikki Lyytinen; Alexandra Reis ; Johannes C Ziegler; Gerd Schulte Koerne;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF LEARNING DISABILITIES, VOLUME: 44, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: Orthographic Depth and Its Impact on Universal Predictors of Reading: A Cross-Language Investigation Full Text
AUTORES: Johannes C Ziegler; Daisy Bertrand; Denes Toth; Valeria Csepe; Alexandra Reis ; Luis Faisca ; Nina Saine; Heikki Lyytinen; Anniek Vaessen; Leo Blomert;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: PSYCHOLOGICAL SCIENCE, VOLUME: 21, NÚMERO: 4
AUTORES: Johannes C Ziegler; Daisy Bertrand; Denes Toth; Valeria Csepe; Alexandra Reis ; Luis Faisca ; Nina Saine; Heikki Lyytinen; Anniek Vaessen; Leo Blomert;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: PSYCHOLOGICAL SCIENCE, VOLUME: 21, NÚMERO: 4
3
TÃTULO: Foundation literacy acquisition in European orthographies Full Text
AUTORES: Seymour, PHK; Aro, M; Erskine, JM; Wimmer, H; Leybaert, J; Elbro, C; Lyytinen, H; Gombert, JE; Le Normand, MT; Schneider, W; Porpodas, C; Ragnarsdottir, H; Tressoldi, P; Vio, C; De Groot, A; Licht, R; Iannessen, FE; Castro, SL ; Cary, L; Defior, S; ...Mais
PUBLICAÇÃO: 2003, FONTE: BRITISH JOURNAL OF PSYCHOLOGY, VOLUME: 94, NÚMERO: 2
AUTORES: Seymour, PHK; Aro, M; Erskine, JM; Wimmer, H; Leybaert, J; Elbro, C; Lyytinen, H; Gombert, JE; Le Normand, MT; Schneider, W; Porpodas, C; Ragnarsdottir, H; Tressoldi, P; Vio, C; De Groot, A; Licht, R; Iannessen, FE; Castro, SL ; Cary, L; Defior, S; ...Mais
PUBLICAÇÃO: 2003, FONTE: BRITISH JOURNAL OF PSYCHOLOGY, VOLUME: 94, NÚMERO: 2