1
TÍTULO: Approaches and Conceptions of Teaching and Learning: Towards the School of Excellence
AUTORES: Lourenco, Abilio A.; Valente, S. ; Dominguez lara, Sergio; Fulano, Celso;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: TEORIA DE LA EDUCACION, VOLUME: 37, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS CrossRef
2
TÍTULO: Globalization of higher education: The internationalization from a multifactorial perspective
AUTORES: Abílio Lourenço; Maria Olímpia Paiva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Building Resiliency in Higher Education: Globalization, Digital Skills, and Student Wellness
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Apoyo social percibido y rendimiento académico en estudiantes de secundaria peruanos: influencia del engagement académico y de la autoeficacia académica.
AUTORES: Sergio Dominguez Lara; Valente, S. ; Abílio A. Lourenço; Benigno Peceros Pinto; Maite Diaz Peñaloza; Segundo R. León;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Fuentes, VOLUME: 2, NÚMERO: 26
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Self-Regulation in Academic Success: Exploring the Impact of Volitional Control Strategies, Time Management Planning, and Procrastination
AUTORES: Abílio Afonso Lourenço; Maria Olímpia Almeida Paiva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Journal of Changes in Education
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Globalization of Higher Education. The Internationalization From a Multifactorial Perspective
AUTORES: Abílio Lourenço; Maria Olímpia Paiva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Higher Education and Professional Development - Building Resiliency in Higher Education
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Academic Performance of Excellence: The Impact of Self-Regulated Learning and Academic Time Management Planning
AUTORES: Abílio Afonso Lourenço; Maria Olímpia Paiva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Knowledge, VOLUME: 4, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Planning Time Management in School Activities and Relation to Procrastination: A Study for Educational Sustainability  Full Text
AUTORES: Valente, S. ; Dominguez Lara, Sergio; Lourenco, Abilio;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 16
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: The impact of Emotional Intelligence on models of teaching approaches  Full Text
AUTORES: Lourenco, Abilio Afonso; Valente, S. ; Dominguez Lara, Sergio; Fulano, Celso Simao;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REVISTA ELECTRONICA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO, VOLUME: 27, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS CrossRef
Página 1 de 5. Total de resultados: 44.