1
TÍTULO: Language teacher education for autonomy: Critical issues and possible pathways
AUTORES: Flávia Vieira; Manuel Jiménez Raya; Borja Manzano Vázquez;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Pedagogies for Autonomy in Language Teacher Education: Perspectives on Professional Learning, Identity, and Agency
INDEXADO EM: Scopus
2
TÍTULO: Enhancing autonomy through inquiry in practicum settings: Insights from a narrative of practice in primary English teaching
AUTORES: Flávia Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Pedagogies for Autonomy in Language Teacher Education: Perspectives on Professional Learning, Identity, and Agency
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Primary English teacher education in Portugal: an exploratory study  Full Text
AUTORES: Vieira, Flavia; Mourao, Sandie; Andrade, Ana Isabel; Cruz, Mario; Reis Jorge, Jose; Leslie, Carolyn; Orega, Maria Isabel; Pinho, Ana Sofia; Silva, Elisabete Mendes; Simoes, Ana Raquel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Inquiry-based professional learning in the practicum: Potential and shortcomings  Full Text
AUTORES: Vieira, F; Flores, MA; da Silva, JLC; Almeida, MJ; Vilaca, T;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: TEACHING AND TEACHER EDUCATION, VOLUME: 105
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 9
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Treatment of equine beds for composting and vermicomposting processes
AUTORES: Goncalves, Flavia; Presumido, Pedro Henrique; Duarte de Souza, Andressa Vitoria; Silva, Jaqueline dos Santos; Anami, Marcelo Hidemassa; Marques Cardoso Prates, Katia Valeria; Dal Bosco, Tatiane Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENT AND WASTE MANAGEMENT, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: A supervisão como espaço de transformação - um estudo no contexto do estágio  Full Text
AUTORES: Luísa Pais-Vieira; Flávia Vieira; Jorge Alexandre Costa;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Revista Portuguesa de Educação, VOLUME: 34, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Pedagogy of Experience in Teacher Education for Learner and Teacher Autonomy  Full Text
AUTORES: Vieira, F;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: PROFILE-ISSUES IN TEACHERS PROFESSIONAL DEVELOPMENT, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 10
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: O papel do livro didático na promoção da autonomia na aprendizagem de inglês  Full Text
AUTORES: Samuel de Carvalho Lima; Flávia Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Revista Brasileira de Linguística Aplicada, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Formação de professores baseada na investigação pedagógica. um estudo sobre o estágio nos mestrados em ensino
AUTORES: Flávia Vieira; José Luís Jesus Coelho da Silva; Maria Teresa Machado Vilaça;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Educação em Perspectiva, VOLUME: 11
INDEXADO EM: CrossRef: 6
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Autonomy in Language Education. Theory, Research and Practice
AUTORES: Manuel Jiménez Raya; Flávia Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2020
INDEXADO EM: CrossRef: 6
NO MEU: ORCID
Página 1 de 5. Total de resultados: 41.