José Pinto Lopes
AuthID: R-002-0J8
1
TÃTULO: The Effects of Cooperative Learning on Creative Writing and Self-Efficacy in Portuguese and Mathematics Full Text
AUTORES: Silva, Helena; Marques, Sonia; Lopes, Jose; Morais, Eva; Morais, Felicidade;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, VOLUME: 17, NÚMERO: 4
AUTORES: Silva, Helena; Marques, Sonia; Lopes, Jose; Morais, Eva; Morais, Felicidade;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, VOLUME: 17, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
WOS

2
TÃTULO: Development and Validation of the Teachers' Perceptions of Classroom Climate Scale for the Portuguese Population Full Text
AUTORES: Moreira, Sonia; Silva, Helena; Lopes, Jose; Moreira, Joana; Moreira, Luis; Barros, Rita;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, VOLUME: 17, NÚMERO: 4
AUTORES: Moreira, Sonia; Silva, Helena; Lopes, Jose; Moreira, Joana; Moreira, Luis; Barros, Rita;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, VOLUME: 17, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
WOS

3
TÃTULO: Fostering Critical and Creative Thinking through the Cooperative Learning Jigsaw and Group Investigation Full Text
AUTORES: Silva, Helena; Lopes, Jose; Morais, Eva; Dominguez, Caroline;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
AUTORES: Silva, Helena; Lopes, Jose; Morais, Eva; Dominguez, Caroline;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
WOS

4
TÃTULO: Cooperative Learning on Promoting Creative Thinking and Mathematical Creativity in Higher Education Full Text
AUTORES: Catarino, P ; Vasco, P ; Lopes, J; Silva, H; Morais, E;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: REICE-REVISTA IBEROAMERICANA SOBRE CALIDAD EFICACIA Y CAMBIO EN EDUCACION, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
AUTORES: Catarino, P ; Vasco, P ; Lopes, J; Silva, H; Morais, E;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: REICE-REVISTA IBEROAMERICANA SOBRE CALIDAD EFICACIA Y CAMBIO EN EDUCACION, VOLUME: 17, NÚMERO: 3