1
TÍTULO: Competence Development Strategies after COVID-19: Using PBL in Translation Courses
AUTORES: Ribeiro, Sandra; Célia Tavares ; Isabel Cristina Lopes; Chorao, Graca;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: The Challenges of Teaching and Assessing Technical Translation in an Era of Neural Machine Translation
AUTORES: Célia Tavares ; Tallone, Laura; Oliveira, Luciana ; Ribeiro, Sandra;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
3
TÍTULO: Is individual competition in translator training compatible with collaborative learning? The case of the MTIE Translation Award
AUTORES: Tallone, Laura; Ribeiro, Sandra; Albuquerque, Alexandra;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: LANGUAGE LEARNING IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 13, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: FLIPPING PROJECT-BASED LEARNING FOR ENTREPRENEURSHIP EDUCATION
AUTORES: Zarouk, MY; Maria Jose A Angelico Goncalves; Maria da Graga de Albuq; Barreto Bigotte Chorao; Sandra Patricia M Marques Ribeiro; Candida Silva; Paula Peres;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: 12th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI) in 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI 2019)
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: Developing intercultural awareness using digital storytelling  Full Text
AUTORES: Sandra P M Ribeiro;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: LANGUAGE AND INTERCULTURAL COMMUNICATION, VOLUME: 16, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef