1
TÍTULO: Brand Engagement and Creative Digital Advertising: A Case Study of Galo Portuguese Brand
AUTORES: Sara Santos ; Pedro Espírito Santo; Sónia Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Springer Series in Design and Innovation, VOLUME: 33
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
2
TÍTULO: Which Factors Influence Word-of-Mouth for Tourism Video Ads?
AUTORES: Luísa Paula Lopes Fernandes Augusto; Sara Cristina Valente dos Santos; Sónia de Almeida Ferreira; Pedro Manuel Espírito Santo; Maria de Almeida Vasconcelos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 386
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: User-Generated Content in Tourism: Could it impact Brand Equity and Intention to Visit?
AUTORES: Sara Santos; Sónia Ferreira; Maria Vasconcelos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: European Conference on Social Media, VOLUME: 11, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: The Role of Social Media in Sustainable Branding. A Systemic Literature Review
AUTORES: Sara Santos; Maria Vasconcelos; Sónia Ferreira; Luísa Augusto; Pedro Espírito Santo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Compelling Storytelling Narratives for Sustainable Branding
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Video Ad Informativeness and Narrative Structure and Transportation as Antecedents of Brand Choice: A Portuguese Brand Case Study
AUTORES: Santos, S ; Santo, PE; Ferreira, S;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Springer Series in Design and Innovation, VOLUME: 27
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Staying Connected with Aged Populations in Times of COVID-19: An Interview Study of the Role of Portuguese Institutions and Municipalities
AUTORES: Ortet, CP; Regalado, F; Ferreira, S; Costa, LV; Veloso, AI;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Interaction Design and Architecture(s), NÚMERO: 54
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: ONLINE COURSE "FROM IDEA TO FINAL PRODUCT": ORGANIZATIONAL, CONTENT, AND METHODOLOGICAL ASPECTS
AUTORES: Teresa GOUVEİA; Sónia Almeida FERREİRA; Filomena antunes SOBRAL; Salomé MORAİS;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: IJASOS- International E-journal of Advances in Social Sciences
INDEXADO EM: CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: DIGITAL LEARNING PLATFORMS: ANALYSIS AND TRENDS
AUTORES: Pedro Rito; Nídia Salomé Morais; Teresa Gouveia; Sónia Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTED2022 Proceedings - INTED Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: AUDIOVISUAL PRODUCTION MOOCS: ANALYSIS OF ORGANIZATIONAL, CONTENT, AND METHODOLOGICAL CRITERIA
AUTORES: Teresa Gouveia; Sónia Ferreira; Filomena Sobral; Salomé Morais;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Proceedings of SOCIOINT 2022- 9th International Conference on Education & Education of Social Sciences
INDEXADO EM: CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Seniors' perspective on social networks, perceived stress and quality of life
AUTORES: Sónia Ferreira; Francisco Regalado; Ana Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Millenium - Journal of Education, VOLUME: 2, NÚMERO: 10e
INDEXADO EM: Handle
Página 1 de 3. Total de resultados: 22.