Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Cecília Galvão Couto
AuthID:
R-000-3KR
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Article (5)
Year Start - End:
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
-
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 5
1
TÃTULO:
New Curricular Material for Science Classes: How Do Students Evaluate It?
Full Text
AUTORES:
Sofia Freire
;
Claudia Faria
;
Cecilia Galvao
;
Pedro Reis
;
PUBLICAÇÃO:
2013
,
FONTE:
RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION,
VOLUME:
43,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
2
TÃTULO:
Promoting Science Outdoor Activities for Elementary School Children: Contributions from a research laboratory
AUTORES:
Diana Boaventura
;
Claudia Faria
;
Isabel Chagas
;
Cecilia Galvao
;
PUBLICAÇÃO:
2013
,
FONTE:
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION,
VOLUME:
35,
NÚMERO:
5
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
3
TÃTULO:
Enhancing the Popularity and the Relevance of Science Teaching in Portuguese Science Classes
Full Text
AUTORES:
Cecilia Galvao
;
Pedro Reis
;
Sofia Freire
; Paulo Almeida;
PUBLICAÇÃO:
2011
,
FONTE:
RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION,
VOLUME:
41,
NÚMERO:
5
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
NO MEU:
ORCID
4
TÃTULO:
Reflecting on scientists' activity based on science fiction stories written by secondary students
AUTORES:
Reis, P
;
Galvao, C
;
PUBLICAÇÃO:
2007
,
FONTE:
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION,
VOLUME:
29,
NÚMERO:
10
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
Handle
NO MEU:
ORCID
5
TÃTULO:
Socio-scientific controversies and students' conceptions about scientists
AUTORES:
Reis, P
;
Galvao, C
;
PUBLICAÇÃO:
2004
,
FONTE:
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION,
VOLUME:
26,
NÚMERO:
13
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
Handle
NO MEU:
ORCID
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
CSV
PDF
Export Preview
Print
×
Publication Print Settings
HTML
PDF
Print Preview
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service