1
TÍTULO: Parenting and Adolescents' Self-esteem: The Portuguese Context
AUTORES: Rodrigues, Y; Veiga, F ; Fuentes, MC; Garcia, F;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: REVISTA DE PSICODIDACTICA, VOLUME: 18, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS Handle
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Do girls and boys perceive themselves as equally engaged in school? The results of an international study from 12 countries  Full Text
AUTORES: Shui fong Lam; Shane Jimerson; Eve Kikas; Carmel Cefai; Feliciano H Veiga ; Brett Nelson; Chryse Hatzichristou; Fotini Polychroni; Julie Basnett; Robert Duck; Peter Farrell; Yi Liu; Valeria Negovan; Hyeonsook Shin; Elena Stanculescu; Bernard P H Wong; Hongfei F Yang; Josef Zollneritsch;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: JOURNAL OF SCHOOL PSYCHOLOGY, VOLUME: 50, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Bullying and school disruption assessment: studies with Portuguese adolescent students
AUTORES: Veiga, FH ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 2nd International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY) in 2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 2011, VOLUME: 29
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: The Differentiation and Promotion of Students' Rights in Portugal
AUTORES: Veiga, F ; Garcia, F; Neto, F ; Almeida, L ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: SCHOOL PSYCHOLOGY INTERNATIONAL, VOLUME: 30, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Disruptive Behavior Scale Professed by Students (DBS-PS): Development and validation  Full Text
AUTORES: Veiga, FH ;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: International Journal of Psychology and Psychological Therapy, VOLUME: 8, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus Handle
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Self-concept in adults from Spain and Portugal [Autoconcepto en adultos de España y Portugal]
AUTORES: Garcia, JF; Musitu, G; Veiga, F ;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: Psicothema, VOLUME: 18, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Students' perceptions of their rights in Portugal
AUTORES: Veiga, FH ;
PUBLICAÇÃO: 2001, FONTE: SCHOOL PSYCHOLOGY INTERNATIONAL, VOLUME: 22, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID