1
TÍTULO: Generation Z's attitudes toward virtual tourism: the impact of implicit and explicit attitudes
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Consumers' attitudes on downscale extensions of a luxury automotive brand
AUTORES: Pedrosa, Gabriel; Nobre, Helena; Sousa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Understanding masstige wine brands' potential for consumer-brand relationships
AUTORES: Rodrigues, Paula; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Ramos, Paulo Matos Graca ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROPEAN BUSINESS REVIEW
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: World heritage brand: the importance of trust and authenticity to visitors' perceived world heritage site value
AUTORES: Sousa, Ana; Rodrigues, Paula ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF CULTURAL HERITAGE MANAGEMENT AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Brand Experience and Brand Equity: A Review and Future Research Agenda.
AUTORES: Madeira, Clara; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 12, NÚMERO: 22
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: What's on the menu?: How celebrity chef brands create happiness
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Brochado, Ana; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ; Barbosa, Isabel ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Resilience and Sustainable Urban Tourism: Understanding Local Communities' Perceptions after a Crisis  Full Text
AUTORES: Brochado, Ana; Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Veloso, Monica; Gomez Suarez, Monica;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 18
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Brand addiction's mediation of brand love and loyalty's effect on compulsive buying: the case of human brands
AUTORES: Rodrigues, P. ; Junaid, M.; Sousa, A.; Borges, A. P.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1 Unpaywall
NO MEU: ORCID