1
TÍTULO: Effects of home environment and center-based child care quality on children's language, communication, and literacy outcomes  Full Text
AUTORES: Pinto, AI ; Pessanha, M; Aguiar, C ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY, VOLUME: 28, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Identification of core functioning features for assessment and intervention in Autism Spectrum Disorders  Full Text
AUTORES: Susana Castro; Ana Isabel Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: DISABILITY AND REHABILITATION, VOLUME: 35, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Linking autism measures with the ICF-CY: Functionality beyond the borders of diagnosis and interrater agreement issues  Full Text
AUTORES: Susana Castro; Tiago Ferreira; Sarah Dababnah; Ana Isabel Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: DEVELOPMENTAL NEUROREHABILITATION, VOLUME: 16, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Early Childhood Intervention in Portugal An Overview Based on the Developmental Systems Model. An Overview Based on the Developmental Systems Model
AUTORES: Pinto, AI ; Grande, C ; Aguiar, C ; de Almeida, IC; Felgueiras, I; Pimentel, JS ; Serrano, AM ; Carvalho, L; Brandao, MT ; Boavida, T; Santos, P ; Lopes dos Santos, P;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: INFANTS & YOUNG CHILDREN, VOLUME: 25, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Early intervention practices based on routines: A project for training and research [Práticas de intervenção precoce baseadas nas rotinas: Um projecto de formação e investigação]  Full Text
AUTORES: de Almeida, IC; Carvalho, L; Ferreira, V; Grande, C ; Lopes, S; Pinto, AI ; Portugal, G ; Santos, P ; Serrano, AM;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Analise Psicologica, VOLUME: 29, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus Handle
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: LINKING THE CAROLINA CURRICULUM FOR PRESCHOOLERS WITH SPECIAL NEEDS TO THE ICF-CY
AUTORES: Susana Castro; Ana Isabel Pinto ; Monica Maia;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: BRITISH JOURNAL OF DEVELOPMENTAL DISABILITIES, VOLUME: 57, NÚMERO: 113
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Special Education Teachers' Interactive Styles in Early Education [Estilos Interactivos de Educadoras do Ensino Especial em Contexto de Educação-de-Infância]
AUTORES: Grande, C ; Pinto, AI ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Psicologia: Teoria e Pesquisa, VOLUME: 25, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID