1
TÍTULO: Do transferable skills matter for engineering students?
AUTORES: Ana Pinto; Soraia Oliveira ; Carla Carvalho;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 5th International Conference of the Portuguese Society for Engineering Education, CISPEE 2023 in 2023 5th International Conference of the Portuguese Society for Engineering Education, CISPEE 2023
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
2
TÍTULO: MITIG.RA: study protocol of a tailored psychological intervention for managing fatigue in rheumatoid arthritis randomized controlled trial  Full Text
AUTORES: Duarte, Catia; Spilker, Ruben L. F.; Paiva, Claudia; Ferreira, Ricardo J. O.; da Silva, Jose A. Pereira; Pinto, Ana M.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TRIALS, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Are cytostatic drugs in surface waters a potential threat?  Full Text
AUTORES: Gouveia, Teresa I. A.; Mota, Isabel H.; Silva, Adrian M. T. ; Alves, Arminda ; Santos, Monica S. F. ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SCIENCE OF THE TOTAL ENVIRONMENT, VOLUME: 853
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 8
4
TÍTULO: The Role of Emotional Intelligence, Happiness and Flow on Academic Achievement and Subjective Well-Being in the University Context
AUTORES: Helena Alves Moutinho; Andre Monteiro; Ana Costa; Luisa Faria;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: REVISTA IBEROAMERICANA DE DIAGNOSTICO Y EVALUACION-E AVALIACAO PSICOLOGICA, VOLUME: 3, NÚMERO: 52
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: FROM ZERO TO TEN: DIFFICULTIES IN COMPLETING PATIENT GLOBAL ASSESSMENT IN RHEUMATOID ARTHRITIS: A MIXED-METHODS STUDY
AUTORES: Ricardo J O Ferreira; Marta Henriques; Ana Pinto; Catia Duarte; Elsa F Mateus; Gabriel Mendes; Maarten de Wit; da Silva, JAP; Mwidimi Ndosi;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Annual Conference of the British-Soceity-for-Rheumatology in RHEUMATOLOGY, VOLUME: 58
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Predictors of parent-teacher communication during infant transition to childcare in Portugal  Full Text
AUTORES: Coelho, V; Barros, S; Burchinal, MR; Cadima, J ; Pessanha, M; Pinto, AI; Peixoto, C; Bryant, DM;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE, VOLUME: 189, NÚMERO: 13
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 9
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: The quality of caregiver-child interactions in infant classrooms in Portugal: the role of caregiver education  Full Text
AUTORES: Barros, S; Cadima, J ; Pinto, AI; Bryant, DM; Pessanha, M; Peixoto, C; Coelho, V;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: RESEARCH PAPERS IN EDUCATION, VOLUME: 33, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 9
NO MEU: ORCID
9
10
TÍTULO: Psychological Adjustment in Intercountry and Domestic Adopted Adolescents: A Systematic Review  Full Text
AUTORES: Raquel Barroso; Maria Barbosa Ducharne; Vanessa Coelho; Isabel Sofia Costa; Ana Silva;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: CHILD AND ADOLESCENT SOCIAL WORK JOURNAL, VOLUME: 34, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS
Página 1 de 3. Total de resultados: 30.