Maria Helena Gouveia Fernandes Teixeira Pedrosa de Jesus
AuthID: R-000-BK5
1
TÃTULO: Assessment and Feedback
AUTORES: Helena Pedrosa de Jesus; Aurora Coelho Moreira; Betina da Silva Lopes; Cecilia Guerra ; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Academic Growth in Higher Education: Questions and Answers
AUTORES: Helena Pedrosa de Jesus; Aurora Coelho Moreira; Betina da Silva Lopes; Cecilia Guerra ; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Academic Growth in Higher Education: Questions and Answers
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
2
TÃTULO: University teachers' self-reflection on their academic growth Full Text
AUTORES: Pedrosa de Jesus, H; Guerra, C ; Watts, M;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN EDUCATION, VOLUME: 43, NÚMERO: 3
AUTORES: Pedrosa de Jesus, H; Guerra, C ; Watts, M;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN EDUCATION, VOLUME: 43, NÚMERO: 3
3
TÃTULO: 'Question Moments': A Rolling Programme of Question Opportunities in Classroom Science Full Text
AUTORES: Helena Pedrosa de Jesus; Sara Leite; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 46, NÚMERO: 3
AUTORES: Helena Pedrosa de Jesus; Sara Leite; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 46, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÃTULO: Managing affect in learners' questions in undergraduate science Full Text
AUTORES: Helena Pedrosa de Jesus; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: STUDIES IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 39, NÚMERO: 1
AUTORES: Helena Pedrosa de Jesus; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: STUDIES IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 39, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÃTULO: Contexts for questioning: two zones of teaching and learning in undergraduate science Full Text
AUTORES: Helena Pedrosa de Jesus; Betina da Silva Lopes; Aurora Moreira; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: HIGHER EDUCATION, VOLUME: 64, NÚMERO: 4
AUTORES: Helena Pedrosa de Jesus; Betina da Silva Lopes; Aurora Moreira; Mike Watts;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: HIGHER EDUCATION, VOLUME: 64, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÃTULO: The relationship between teaching and learning conceptions, preferred teaching approaches and questioning practices
AUTORES: Maria Helena Pedrosa de Jesus; Betina da Silva Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: RESEARCH PAPERS IN EDUCATION, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
AUTORES: Maria Helena Pedrosa de Jesus; Betina da Silva Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: RESEARCH PAPERS IN EDUCATION, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÃTULO: The role of students' questions in aligning teaching, learning and assessment: a case study from undergraduate sciences Full Text
AUTORES: Helena Pedrosa de Jesus; Aurora Coelho Moreira ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: ASSESSMENT & EVALUATION IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 34, NÚMERO: 2
AUTORES: Helena Pedrosa de Jesus; Aurora Coelho Moreira ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: ASSESSMENT & EVALUATION IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 34, NÚMERO: 2
8
TÃTULO: Questions of chemistry
AUTORES: de Jesus, HP; Teixeira Dias, JJC; Watts, M;
PUBLICAÇÃO: 2003, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 25, NÚMERO: 8
AUTORES: de Jesus, HP; Teixeira Dias, JJC; Watts, M;
PUBLICAÇÃO: 2003, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 25, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: WOS