Paula Cristina Lopes Rodrigues
AuthID: R-000-E57
1
TÃTULO: Evaluation of Consumer Masstige Brand Relationship Between Generations Full Text
AUTORES: Paula Rodrigues; Ana Sousa; Ana Pinto Borges;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Review of Marketing Science
AUTORES: Paula Rodrigues; Ana Sousa; Ana Pinto Borges;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Review of Marketing Science
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2
TÃTULO: How does brand authenticity affect brand hate-love relationships and buying intention? The moderating role of brand personality Full Text
AUTORES: Paula Rodrigues; Ana Sousa; Jorge Lopes; Ana Pinto Borges ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Brand Strategy, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
AUTORES: Paula Rodrigues; Ana Sousa; Jorge Lopes; Ana Pinto Borges ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Brand Strategy, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
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3
TÃTULO: Brand Experience and Brand Equity: A Review and Future Research Agenda.
AUTORES: Madeira, Clara; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 12, NÚMERO: 22
AUTORES: Madeira, Clara; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 12, NÚMERO: 22
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4
TÃTULO: Measuring the effects of retail brand experiences and brand love on word of mouth: a cross-country study of IKEA brand Full Text
AUTORES: Rodrigues, C; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW OF RETAIL DISTRIBUTION AND CONSUMER RESEARCH, VOLUME: 31, NÚMERO: 1
AUTORES: Rodrigues, C; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW OF RETAIL DISTRIBUTION AND CONSUMER RESEARCH, VOLUME: 31, NÚMERO: 1