1
TÍTULO: A Focus Group Study on Participatory Practices in Early Childhood Education and Care Across Four European Countries
AUTORES: Barros, Silvia; Coelho, Vera; Wyslowska, Olga; Penderi, Efthymia; Taelman, Helena; Araujo, Sara Barros; Correia, Nadine; Markowska Manista, Urszula; Petrogiannis, Konstantinos; Bodere, Anneleen; Pessanha, Manuela; Guimaraes, Cristiana; Aguiar, Cecilia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EARLY EDUCATION AND DEVELOPMENT, VOLUME: 35, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Reopening ECEC Services for Children Under Three Amidst the Pandemic: Investigating the Association of Health Measures with Pedagogical Practices and Children’s Well-being
AUTORES: Sara Barros Araújo; Rafaela Rosário; Ana Silva; Sílvia Barros;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Early Childhood Education Journal, VOLUME: 52, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: On becoming an infant-toddler pedagogue: perceived contributions of heuristic play in initial professional education
AUTORES: Sara Barros Araújo; Susana Esteves; Margarida Marta;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Early Years, VOLUME: 43, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Preparing and supporting professionals working with infants and toddlers
AUTORES: Sara Barros Araújo; Peter Elfer; Gloria Quiñones;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Early Years, VOLUME: 43, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: EMPOWERING EARLY CHILDHOOD PROFESSIONALS: A EUROPEAN PROJECT ON PROGRAMME-WIDE POSITIVE BEHAVIOUR SUPPORT DEVELOPED IN 4 COUNTRIES
AUTORES: Sílvia Barros; Vitor Hugo Oliveira; Miguel Santos; Sara Araújo; Andrea Otero-Mayer; Victoria Michaelidou; Moya O´Brien; Aleksandra Szproch; Katerina Krousorati; Andri Agathokleous; Vasilis Grammatikopoulos;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN23 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: PLAYING-2-GETHER: can brief in-service training influence preschool teachers' awareness of piny-based strategies for improving relationships?
AUTORES: Coelho, V; Araujo, SB; Sanches Ferreira, M; Vancraeyveldt, C;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY YEARS EDUCATION, VOLUME: 31, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: What’s your image of the child? Examining trajectories of prospective ECE teachers’ beliefs during practicum
AUTORES: Araújo, SB;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: European Early Childhood Education Research Journal, VOLUME: 30, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 26.