1
TÍTULO: Effectiveness and Long-Term Effects of SER+ FELIZ(mente): A School-Based Mindfulness Program for Portuguese Elementary Students
AUTORES: Magalhaes, Sofia; Carvalheiras, Carolina; Ribeiro, Catarina; Francisco, Catia; Mourisco, Cristina; Leal, Teresa; Limpo, Teresa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: School misbehavior: Elementary students' perspectives on typologies, attributions, and strategies
AUTORES: de Lemos, Ana Rodrigues; Mendes, Sofia; Leal, Teresa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL & EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 11, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: Relationship quality determinants and outcomes in retail banking services: The role of customer experience
AUTORES: Fernandes, T. ; Teresa Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 50
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 85
4
TÍTULO: Quality of early childhood education environments: Discussion on the concept of quality and future perspectives
AUTORES: Leal, T; Gamelas, AM; Barros, S; Pessanha, M;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Professional Development and Quality in Early Childhood Education: Comparative European Perspectives
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: Professional development and impact of the early change project: Reflections from the Portuguese example
AUTORES: Gamelas, AM; Leal, T; Pessanha, M; Barros, S;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Professional Development and Quality in Early Childhood Education: Comparative European Perspectives
INDEXADO EM: Scopus
6
TÍTULO: Classroom Interactions, Dyadic Teacher-Child Relationships, and Self-Regulation in Socially Disadvantaged Young Children  Full Text
AUTORES: Joana Cadima ; Karine Verschueren; Teresa Leal; Carolina Guedes;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF ABNORMAL CHILD PSYCHOLOGY, VOLUME: 44, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
7
TÍTULO: Classroom Interactions, Dyadic Teacher–Child Relationships, and Self–Regulation in Socially Disadvantaged Young Children
AUTORES: Cadima, J ; Verschueren, K; Leal, T; Guedes, C;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Abnormal Child Psychology, VOLUME: 44, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
8
TÍTULO: Risco e regulação emocional em idade pré-escolar: A qualidade das interações dos educadores de infância como potencial moderador  Full Text
AUTORES: Cadima, J ; Ferreira, T; Guedes, C; Vieira, J; Leal, T; Matos, PM;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Analise Psicologica, VOLUME: 34, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
9
TÍTULO: Parents' and teachers' perceptions of quality in Portuguese childcare classrooms
AUTORES: Silvia Barros; Teresa B Leal;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 30, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
10
TÍTULO: Observed classroom quality in first grade: associations with teacher, classroom, and school characteristics
AUTORES: Joana Cadima ; Carla Peixoto; Teresa Leal;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 29, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
Página 1 de 2. Total de resultados: 15.