Ana Luísa Setas Veloso
AuthID: R-000-N7V
1
TÃTULO: Music Composition in Portuguese Classrooms. Searching for Possible Routes
AUTORES: Ana Luísa Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: The Oxford Handbook of Music Composition Pedagogy
AUTORES: Ana Luísa Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: The Oxford Handbook of Music Composition Pedagogy
2
TÃTULO: Making a Difference in the Music Classroom
AUTORES: Ana Luísa Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: The Routledge Companion to Teaching Music Composition in Schools
AUTORES: Ana Luísa Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: The Routledge Companion to Teaching Music Composition in Schools
3
TÃTULO: Music learning, engagement, and personal growth: child perspectives on a music workshop developed in a Portuguese state school
AUTORES: Veloso, AL; Mota, G;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: MUSIC EDUCATION RESEARCH, VOLUME: 23, NÚMERO: 4
AUTORES: Veloso, AL; Mota, G;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: MUSIC EDUCATION RESEARCH, VOLUME: 23, NÚMERO: 4
4
TÃTULO: Rethinking experimental music within music education: Thoughts and feelings after a voyage through the Project INsono
AUTORES: Veloso, AL;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA ELECTRONICA DE LEEME, NÚMERO: 46
AUTORES: Veloso, AL;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA ELECTRONICA DE LEEME, NÚMERO: 46
5
TÃTULO: Adapting a Music Listening App to Engage Pupils in Personal and Social Development: A Case Study
AUTORES: Veloso, AL; Ferreira, AI; Besso, R;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: BULLETIN OF THE COUNCIL FOR RESEARCH IN MUSIC EDUCATION, NÚMERO: 220
AUTORES: Veloso, AL; Ferreira, AI; Besso, R;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: BULLETIN OF THE COUNCIL FOR RESEARCH IN MUSIC EDUCATION, NÚMERO: 220
6
TÃTULO: A orquestra e a vida: Percursos juvenis na Orquestra Geração Full Text
AUTORES: Lopes, JT ; Dos Santos Boia, P; Veloso, AL; Caldas, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Sociologia, Problemas e Praticas, VOLUME: 86, NÚMERO: 86
AUTORES: Lopes, JT ; Dos Santos Boia, P; Veloso, AL; Caldas, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Sociologia, Problemas e Praticas, VOLUME: 86, NÚMERO: 86
7
TÃTULO: Composing music, developing dialogues: An enactive perspective on children's collaborative creativity
AUTORES: Veloso, AL;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: BRITISH JOURNAL OF MUSIC EDUCATION, VOLUME: 34, NÚMERO: 3
AUTORES: Veloso, AL;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: BRITISH JOURNAL OF MUSIC EDUCATION, VOLUME: 34, NÚMERO: 3
8
TÃTULO: Beyond the Orquestra Geracao: The Manuela's portrait, a youngster who dreamt with becoming a professional clarinetist0
AUTORES: Ana L Luisa Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE EDUCACION MUSICAL, VOLUME: 4
AUTORES: Ana L Luisa Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE EDUCACION MUSICAL, VOLUME: 4
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
9
TÃTULO: Más allá de la Orquestra Geração: El retrato de Manuela, una joven que soñaba con ser clarinetista profesional
AUTORES: Ana Luísa Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE EDUCACIÓN MUSICAL, VOLUME: 4
AUTORES: Ana Luísa Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE EDUCACIÓN MUSICAL, VOLUME: 4
10
TÃTULO: Music composition as a way of learning: Emotions and the situated self
AUTORES: Veloso, AL; Carvalho, S;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Musical Creativity: Insights from Music Education Research
AUTORES: Veloso, AL; Carvalho, S;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Musical Creativity: Insights from Music Education Research
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID