Alexandra Isabel Dias Reis
AuthID: R-000-095
1
TÃTULO: Distinguishing cause from effect - many deficits associated with developmental dyslexia may be a consequence of reduced and suboptimal reading experience
AUTORES: Huettig, F; Lachmann, T; Reis, A; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: LANGUAGE COGNITION AND NEUROSCIENCE, VOLUME: 33, NÚMERO: 3
AUTORES: Huettig, F; Lachmann, T; Reis, A; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: LANGUAGE COGNITION AND NEUROSCIENCE, VOLUME: 33, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: Implicit sequence learning is preserved in dyslexic children
AUTORES: Inácio, F; Faísca, L ; Forkstam, C; Araújo, S; Bramao, I; Reis, A; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: ANNALS OF DYSLEXIA, VOLUME: 68, NÚMERO: 1
AUTORES: Inácio, F; Faísca, L ; Forkstam, C; Araújo, S; Bramao, I; Reis, A; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: ANNALS OF DYSLEXIA, VOLUME: 68, NÚMERO: 1