Alexandra Maria Januário Figueiredo de Barros
AuthID: R-000-09R
1
TÃTULO: Self-regulation of learning and conscientiousness in Portuguese and Brazilian samples Full Text
AUTORES: Barros, A; Simao, AMV; Frisson, L;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: CURRENT PSYCHOLOGY
AUTORES: Barros, A; Simao, AMV; Frisson, L;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: CURRENT PSYCHOLOGY
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Attributions to Academic Achievements in the Transition to Higher Education Full Text
AUTORES: Alexandra Barros; Ana Margarida V Veiga Simo;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: CURRENT PSYCHOLOGY, VOLUME: 37, NÚMERO: 1
AUTORES: Alexandra Barros; Ana Margarida V Veiga Simo;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: CURRENT PSYCHOLOGY, VOLUME: 37, NÚMERO: 1
3
TÃTULO: Effectiveness and relevance of feedback in Higher Education: A study of undergraduate students Full Text
AUTORES: Diana Pereira; Maria Assuncao Flores; Ana Margarida V Veiga Simao; Alexandra Barros;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION, VOLUME: 49
AUTORES: Diana Pereira; Maria Assuncao Flores; Ana Margarida V Veiga Simao; Alexandra Barros;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION, VOLUME: 49
4
TÃTULO: Perceptions of university teachers about teaching and the quality of pedagogy in higher education: a study in Portugal/Percepciones de los profesores universitarios sobre la ensenanza y la calidad de la pedagogia de la educacion superior: un estudio realizado en Portugal
AUTORES: Ana Margarida Veiga Simao; Maria Assuncao Flores; Alexandra Barros; Sandra Fernandes; Diana Mesquita;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: INFANCIA Y APRENDIZAJE, VOLUME: 38, NÚMERO: 1
AUTORES: Ana Margarida Veiga Simao; Maria Assuncao Flores; Alexandra Barros; Sandra Fernandes; Diana Mesquita;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: INFANCIA Y APRENDIZAJE, VOLUME: 38, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: Crisis, What Crisis? - The Life Goals of University-aged Students During an Ongoing Economic and Financial Crisis Full Text
AUTORES: Alexandra Figueiredo de Barros;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: CURRENT PSYCHOLOGY, VOLUME: 34, NÚMERO: 2
AUTORES: Alexandra Figueiredo de Barros;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: CURRENT PSYCHOLOGY, VOLUME: 34, NÚMERO: 2