1
TÍTULO: Self-regulation of learning and conscientiousness in Portuguese and Brazilian samples  Full Text
AUTORES: Barros, A; Simao, AMV; Frisson, L;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: CURRENT PSYCHOLOGY
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Attributions to Academic Achievements in the Transition to Higher Education  Full Text
AUTORES: Alexandra Barros; Ana Margarida V Veiga Simo;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: CURRENT PSYCHOLOGY, VOLUME: 37, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
3
TÍTULO: Effectiveness and relevance of feedback in Higher Education: A study of undergraduate students  Full Text
AUTORES: Diana Pereira; Maria Assuncao Flores; Ana Margarida V Veiga Simao; Alexandra Barros;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION, VOLUME: 49
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
5
TÍTULO: Crisis, What Crisis? - The Life Goals of University-aged Students During an Ongoing Economic and Financial Crisis  Full Text
AUTORES: Alexandra Figueiredo de Barros;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: CURRENT PSYCHOLOGY, VOLUME: 34, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef