2
TÍTULO: Percursos profissionais e de vida dos licenciados da UAb
AUTORES: Pedro Abrantes; Alda Carvalho; Ana P Silva; Bárbara Bäckström; Filipa Seabra; Isabel Falé; Jacquinet, Marc Marie Luc Philippe ; Maria d R Ramos; Olga Magano;
PUBLICAÇÃO: 2024, NÚMERO:
INDEXADO EM: Handle
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Formação continuada no Brasil: um olhar acerca do projeto Trilhas para o futuro educador
AUTORES: Jussara Silva; Filipa Seabra; Maria C Gonçalves;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Educação, história, memória e cultura: diversidade e decolonialidade em diferentes espaços sociais, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Handle
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: What Makes a School a Happy School? Parents' Perspectives
AUTORES: Gramaxo, Patricia; Seabra, Filipa; Abelha, Marta; Dutschke, Georg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4 Handle
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Educators by proxy: Emergency remote teaching and learning in the voice of parents
AUTORES: Seabra, Filipa; Abelha, Marta; Aires, Luisa ; Teixeira, Antonio Moreira ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Literacy(ies) and skills in times of digital education: exploring communication and interaction in digitally mediated learning worlds
AUTORES: Joana Duarte Correia; Susana Henriques; Sandra Fernandes; Marta Abelha; Filipa Seabra;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 15th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education and 20th International Conference on Active Learning in Engineering Education Workshop, PAEE/ALE 2023 in International Symposium on Project Approaches in Engineering Education, VOLUME: 13
INDEXADO EM: Scopus Handle
8
TÍTULO: What makes a school a happy school? Portuguese students' perspectives
AUTORES: Gramaxo, Patricia; Flores, Isabel; Dutschke, Georg; Seabra, Filipa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2 Handle
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Supervised Teaching Practice in Initial Teacher Education of Early Childhood Teachers in Portugal
AUTORES: Paulo Viana; Marta Abelha; Helena Inês; Patrícia Gramaxo; Filipa Seabra;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Asia-Pacific Journal of Research in Early Childhood Education, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
Página 1 de 12. Total de resultados: 120.