1
TÍTULO: Fostering more inclusive linguistic practices in portuguese classrooms: Is teacher education the key for integrating heritage languages?
AUTORES: Faneca, RM; Sá, MHA; Melo Pfeifer, S;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Migration, Multilingualism and Education: Critical Perspectives on Inclusion
INDEXADO EM: Scopus
2
TÍTULO: Experimental and theoretical investigations of the [Ln(beta-dik)(NO3)(2)(phen)(2)]center dot H2O luminescent complexes
AUTORES: Paulo R S Santos; Dariston K S Pereira; Israel F Costa; Iran F Silva; Hermi F Brito; Wagner M Faustino; Albano Carneiro C Neto; Renaldo Moura Jr.; Maria H Araujo; Renata Diniz; Oscar L Malta; Ercules E S Teotonio;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF LUMINESCENCE, VOLUME: 226
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Bilingualism: Spanish and Portuguese. Languages that co-exist with other languages in Ibero-America  Full Text
AUTORES: Maria Helena A E Araujo e Sa; Maria M Matesanz del Barrio; Gilvan Muller de Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: REVISTA IBEROAMERICANA DE EDUCACION, VOLUME: 81, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: Inter-comprehension in secondary education language courses: a study of two Spanish classes in Portugal  Full Text
AUTORES: Maria Helena A E Araujo e Sa;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: REVISTA IBEROAMERICANA DE EDUCACION, VOLUME: 81, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Special Issue: Linguistic resources and intercultural (communicative) competence: bridging a theoretical and empirical gap  Full Text
AUTORES: Maria Helena Araujo E e Sa; Ana Raquel Simoes;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: LANGUAGE AND INTERCULTURAL COMMUNICATION, VOLUME: 16, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
7
TÍTULO: Physiological mechanisms to cope with Cr(VI) toxicity in lettuce: can lettuce be used in Cr phytoremediation?  Full Text
AUTORES: Maria Celeste Dias; Jose Moutinho Pereira ; Carlos Correia; Cristina Monteiro; Marcia Araujo; Wolfgang Brueggemann; Conceição Santos ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: ENVIRONMENTAL SCIENCE AND POLLUTION RESEARCH, VOLUME: 23, NÚMERO: 15
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 20
8
TÍTULO: Pathways to teacher education for intercultural communicative competence: teachers' perceptions  Full Text
AUTORES: Monica Bastos; Helena A E Araujo e Sa;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: LANGUAGE LEARNING JOURNAL, VOLUME: 43, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
9
TÍTULO: Intercultural education in primary school: a collaborative project  Full Text
AUTORES: Marta Santos; Maria Helena A E Araujo e Sa; Ana Raquel Simoes;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: LANGUAGE AND INTERCULTURAL COMMUNICATION, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2