Joaquim Filipe Ferraz Esteves de Araújo
AuthID: R-000-7HT
1
TÃTULO: How far is municipal transparency from neighbours? Evidence from Spain and Portugal
AUTORES: Tejedo Romero, Francisca; Rodrigues, Miguel; Araujo, Joaquim Filipe Ferraz Esteves;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF PUBLIC SECTOR MANAGEMENT, VOLUME: 36, NÚMERO: 3
AUTORES: Tejedo Romero, Francisca; Rodrigues, Miguel; Araujo, Joaquim Filipe Ferraz Esteves;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF PUBLIC SECTOR MANAGEMENT, VOLUME: 36, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: Critical factors influencing information disclosure in public organisations
AUTORES: Tejedo Romero, Francisca; Araujo, Joaquim Filipe Ferraz Esteves;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: HUMANITIES & SOCIAL SCIENCES COMMUNICATIONS, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
AUTORES: Tejedo Romero, Francisca; Araujo, Joaquim Filipe Ferraz Esteves;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: HUMANITIES & SOCIAL SCIENCES COMMUNICATIONS, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
3
TÃTULO: E-government mechanisms to enhance the participation of citizens and society: Exploratory analysis through the dimension of municipalities
AUTORES: Tejedo Romero, Francisca; Araujo, Joaquim Filipe Ferraz Esteves; Tejada, Angel; Ramirez, Yolanda;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: TECHNOLOGY IN SOCIETY, VOLUME: 70
AUTORES: Tejedo Romero, Francisca; Araujo, Joaquim Filipe Ferraz Esteves; Tejada, Angel; Ramirez, Yolanda;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: TECHNOLOGY IN SOCIETY, VOLUME: 70
4
TÃTULO: “Editorial.” - Perspectivas, Journal of Political Science 24
AUTORES: Joaquim F Araújo; Irene Viparelli; José A d P Palmeira; Miguel R d Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2022
AUTORES: Joaquim F Araújo; Irene Viparelli; José A d P Palmeira; Miguel R d Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2022
INDEXADO EM: Handle
5
TÃTULO: Predictors of success in the didactic-pedagogical organization of higher education: Meta-evaluation of the reports of the commissions
AUTORES: Pereira, CA; de Araujo, JFFE; Machado, MD;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCATION POLICY ANALYSIS ARCHIVES, VOLUME: 29
AUTORES: Pereira, CA; de Araujo, JFFE; Machado, MD;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCATION POLICY ANALYSIS ARCHIVES, VOLUME: 29
INDEXADO EM: WOS
6
TÃTULO: Tackling older adults' malnutrition through the development of tailored food products Full Text
AUTORES: Fernandes, JM; Araujo, JF; Vieira, JM; Pinheiro, AC; Vicente, AA ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: TRENDS IN FOOD SCIENCE & TECHNOLOGY, VOLUME: 115
AUTORES: Fernandes, JM; Araujo, JF; Vieira, JM; Pinheiro, AC; Vicente, AA ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: TRENDS IN FOOD SCIENCE & TECHNOLOGY, VOLUME: 115
7
TÃTULO: Comparative analysis of transparency policy in Iberian municipalities Full Text
AUTORES: Tejedo Romero, F; Araujo, JFFE;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: REVISTA ESPANOLA DE DOCUMENTACION CIENTIFICA, VOLUME: 44, NÚMERO: 4
AUTORES: Tejedo Romero, F; Araujo, JFFE;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: REVISTA ESPANOLA DE DOCUMENTACION CIENTIFICA, VOLUME: 44, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
8
TÃTULO: Análisis comparado de la política de transparencia en los municipios Ibéricos
AUTORES: Tejedo Romero, F; Araujo, JFFE;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Revista Espanola de Documentacion Cientifica, VOLUME: 44, NÚMERO: 4
AUTORES: Tejedo Romero, F; Araujo, JFFE;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Revista Espanola de Documentacion Cientifica, VOLUME: 44, NÚMERO: 4
9
TÃTULO: Does political ideology act as a moderator of transparency drivers? An empirical analysis of active information disclosure in local governments
AUTORES: Tejedo Romero, F; Araujo, JFFE;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: LOCAL GOVERNMENT STUDIES, VOLUME: 49, NÚMERO: 3
AUTORES: Tejedo Romero, F; Araujo, JFFE;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: LOCAL GOVERNMENT STUDIES, VOLUME: 49, NÚMERO: 3
10
TÃTULO: Preditores do sucesso nas políticas de organização didático-pedagógica do ensino superior: Meta-avaliação dos relatórios das comissões
AUTORES: Cleber Augusto Pereira; Joaquim Filipe Ferraz Esteves Araújo; Maria de Lourdes Machado-Taylor;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Education Policy Analysis Archives, VOLUME: 29, NÚMERO: January - July
AUTORES: Cleber Augusto Pereira; Joaquim Filipe Ferraz Esteves Araújo; Maria de Lourdes Machado-Taylor;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Education Policy Analysis Archives, VOLUME: 29, NÚMERO: January - July