1
TÍTULO: Biology and Geology Teachers and Ecoethics Education: From the Guidelines and Training Offered to the Training Needs Felt by Teachers
AUTORES: Carvalho, Luisa; Dourado, Luis;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Higher education students' perceptions of issues related to Covid-19: A study on three Portuguese-speaking countries
AUTORES: Leite, Laurinda; Dourado, Luis; Mapatse, Maria Veronica; Arao, Jose; Moraes, Jerusa; Castellar, Sonia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: COGENT SOCIAL SCIENCES, VOLUME: 9, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Conceptions of Portuguese Science Teachers on the Concept of Ecoethics
AUTORES: Carvalho, Luisa; Dourado, Luis; Varandas, Maria Jose;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Teaching for the Contextualised Learning of Science: A Checklist-Based Science Curriculum Analysis
AUTORES: Morgado, S; Leite, L; Dourado, L;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Turkish Science Education, VOLUME: 19, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Teacher Education and Popular Culture: Proverbs about the Climate and Weather
AUTORES: Laurinda Leite; Luís Dourado; Sofia Morgado; Conceição C Antunes;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Journal of Turkish Science Education, VOLUME: 16, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: PROBLEM-BASED LEARNING: A EDUCATION RESEARCH OF TECHNOLOGY UNDERGRADUATE COURSE IN ENVIRONMENTAL MANAGEMENT AT THE FEDERAL INSTITUTE OF EDUCATION, SCIENCE AND TECHNOLOGY OF RIO GRANDE DO NORTE, BRAZIL
AUTORES: Samir Cristino de Souza; Luis Dourado;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Produção Científica e Experiências Exitosas na Educação Brasileira 4
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Rethinking Anatomy: How to Overcome Challenges of Medical Education's Evolution  Full Text
AUTORES: Guimaraes, B ; Dourado, L; Tsisar, S; Diniz, JM ; Madeira, MD ; Ferreira, MA ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: ACTA MEDICA PORTUGUESA, VOLUME: 30, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 57
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Teaching science in the laboratory: A study on Portuguese school science teachers’ perspectives
AUTORES: Dourado, L; Leite, L; Morgado, S;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Turkish Online Journal of Educational Technology, VOLUME: 2017, NÚMERO: December Special Issue INTE
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: In-Service science teacher education in portugal: An analysis of the short courses available
AUTORES: Dourado, L; Leite, L; Morgado, S;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Turkish Online Journal of Educational Technology, VOLUME: 2017, NÚMERO: November Special Issue INTE
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Learning about safety, prevention and quality of life through PBL: Implications for teacher education
AUTORES: Leite, L; Dourado, L; Morgado, S; Vale, M; Madureira, C;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Turkish Online Journal of Educational Technology, VOLUME: 2017, NÚMERO: November Special Issue INTE
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
Página 1 de 6. Total de resultados: 59.