Luísa Maria Soares Faria
AuthID: R-000-9WT
1
TÃTULO: Implicit Theories of Emotional Intelligence and Students' Emotional and Academic Outcomes
AUTORES: Costa, Ana; Faria, Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PSYCHOLOGICAL REPORTS
AUTORES: Costa, Ana; Faria, Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PSYCHOLOGICAL REPORTS
2
TÃTULO: Correlates of dispositional flow and emotional intelligence: an exploratory study with ballet dancers
AUTORES: Costa, Ana; Martins, Alexandra; Faria, Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: RESEARCH IN DANCE EDUCATION
AUTORES: Costa, Ana; Martins, Alexandra; Faria, Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: RESEARCH IN DANCE EDUCATION
3
TÃTULO: Trajectories of implicit theories of intelligence and emotional intelligence in secondary school
AUTORES: Costa, Ana; Faria, Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 26, NÚMERO: 1
AUTORES: Costa, Ana; Faria, Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 26, NÚMERO: 1
4
TÃTULO: Relationship between emotional intelligence and empathy towards humans and animals
AUTORES: Gomez Leal, R; Costa, A; Megias Robles, A; Fernandez Berrocal, P; Faria, L;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: PEERJ, VOLUME: 9
AUTORES: Gomez Leal, R; Costa, A; Megias Robles, A; Fernandez Berrocal, P; Faria, L;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: PEERJ, VOLUME: 9
5
TÃTULO: Development and Validation of the Implicit Theories of Emotional Intelligence Scale (ITEI) in the Academic Context
AUTORES: Ana Costa; Luisa Faria;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA IBEROAMERICANA DE DIAGNOSTICO Y EVALUACION-E AVALIACAO PSICOLOGICA, VOLUME: 1, NÚMERO: 54
AUTORES: Ana Costa; Luisa Faria;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA IBEROAMERICANA DE DIAGNOSTICO Y EVALUACION-E AVALIACAO PSICOLOGICA, VOLUME: 1, NÚMERO: 54
INDEXADO EM: WOS
6
TÃTULO: The impact of implicit theories on students' emotional outcomes
AUTORES: Costa, A; Faria, L;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: CURRENT PSYCHOLOGY, VOLUME: 41, NÚMERO: 4
AUTORES: Costa, A; Faria, L;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: CURRENT PSYCHOLOGY, VOLUME: 41, NÚMERO: 4
7
TÃTULO: Construção e Validação da Escala de Teorias Implícitas de Inteligência Emocional (TIIE) no Contexto Escolar
AUTORES: Ana Costa; Luísa Faria;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Revista Iberoamericana de Diagnóstico y Evaluación – e Avaliação Psicológica, VOLUME: 54, NÚMERO: 1
AUTORES: Ana Costa; Luísa Faria;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Revista Iberoamericana de Diagnóstico y Evaluación – e Avaliação Psicológica, VOLUME: 54, NÚMERO: 1
8
TÃTULO: Construção e validação da Escala de Teorias Implícitas de Inteligência Emocional (TIIE) no contexto escolar = Development and validation of the Implicit Theories of Emotional Intelligence Scale (ITEI) in the academic context
AUTORES: Ana Costa; Luísa Faria;
PUBLICAÇÃO: 2020
AUTORES: Ana Costa; Luísa Faria;
PUBLICAÇÃO: 2020
INDEXADO EM: Handle
9
TÃTULO: The Role of Emotional Intelligence, Happiness and Flow on Academic Achievement and Subjective Well-Being in the University Context
AUTORES: Helena Alves Moutinho; Andre Monteiro; Ana Costa; Luisa Faria;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: REVISTA IBEROAMERICANA DE DIAGNOSTICO Y EVALUACION-E AVALIACAO PSICOLOGICA, VOLUME: 3, NÚMERO: 52
AUTORES: Helena Alves Moutinho; Andre Monteiro; Ana Costa; Luisa Faria;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: REVISTA IBEROAMERICANA DE DIAGNOSTICO Y EVALUACION-E AVALIACAO PSICOLOGICA, VOLUME: 3, NÚMERO: 52
INDEXADO EM: WOS
10
TÃTULO: Papel da Inteligência Emocional, Felicidade e Flow no Desempenho Académico e Bem-Estar Subjetivo em Contexto Universitário
AUTORES: Helena Moutinho; André Monteiro; Ana Costa; Luísa Faria;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Revista Iberoamericana de Diagnóstico y Evaluación – e Avaliação Psicológica, VOLUME: 52, NÚMERO: 3
AUTORES: Helena Moutinho; André Monteiro; Ana Costa; Luísa Faria;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Revista Iberoamericana de Diagnóstico y Evaluación – e Avaliação Psicológica, VOLUME: 52, NÚMERO: 3