1
TÍTULO: The Role of Mindfulness and Emotional Intelligence on Adolescents' Well-Being and Secondary School Achievement  Full Text
AUTORES: Vieira, Ines; Faria, Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: PSYCHOLOGICAL REPORTS
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Implicit Theories of Emotional Intelligence and Students' Emotional and Academic Outcomes
AUTORES: Costa, Ana; Faria, Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PSYCHOLOGICAL REPORTS
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Correlates of dispositional flow and emotional intelligence: an exploratory study with ballet dancers
AUTORES: Costa, Ana; Martins, Alexandra; Faria, Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: RESEARCH IN DANCE EDUCATION
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Trajectories of implicit theories of intelligence and emotional intelligence in secondary school
AUTORES: Costa, Ana; Faria, Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 26, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Relationship between emotional intelligence and empathy towards humans and animals
AUTORES: Gomez Leal, R; Costa, A; Megias Robles, A; Fernandez Berrocal, P; Faria, L;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: PEERJ, VOLUME: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 22
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Development and Validation of the Implicit Theories of Emotional Intelligence Scale (ITEI) in the Academic Context
AUTORES: Ana Costa; Luisa Faria;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA IBEROAMERICANA DE DIAGNOSTICO Y EVALUACION-E AVALIACAO PSICOLOGICA, VOLUME: 1, NÚMERO: 54
INDEXADO EM: WOS
7
TÍTULO: The impact of implicit theories on students' emotional outcomes
AUTORES: Costa, A; Faria, L;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: CURRENT PSYCHOLOGY, VOLUME: 41, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Construção e Validação da Escala de Teorias Implícitas de Inteligência Emocional (TIIE) no Contexto Escolar
AUTORES: Ana Costa; Luísa Faria;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Revista Iberoamericana de Diagnóstico y Evaluación – e Avaliação Psicológica, VOLUME: 54, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef: 4
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: The Role of Emotional Intelligence, Happiness and Flow on Academic Achievement and Subjective Well-Being in the University Context
AUTORES: Helena Alves Moutinho; Andre Monteiro; Ana Costa; Luisa Faria;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: REVISTA IBEROAMERICANA DE DIAGNOSTICO Y EVALUACION-E AVALIACAO PSICOLOGICA, VOLUME: 3, NÚMERO: 52
INDEXADO EM: WOS
Página 1 de 25. Total de resultados: 242.