1
TÍTULO: Pre-service teachers’ perceptions towards integrating educational robotics in the primary school
AUTORES: Ricardo Silva; Costa, Cecília; Fernando M.L. Martins ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, VOLUME: 20, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Desenvolver o Pensamento Computacional através do Ensino Exploratório numa Aula de Matemática do 4.º Ano de Escolaridade
AUTORES: João Carvalho; Tatiana Couceiro; Tatiana Gomes; Rita Neves Rodrigues; José Sacramento; Rita Pereira; Yelitza Freitas; Costa, Cecília; Fernando M.L. Martins ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: DEDiCA Revista de Educação e Humanidades (dreh), NÚMERO: 22
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Educational robotics and primary school mathematics teaching: An analysis of pre-service teachers didactic-mathematical knowledge
AUTORES: Ricardo Silva; Costa, Cecília; Yelitza Freitas; Fernando M.L. Martins ; Manuel Cebrián de la Serna;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, VOLUME: 20, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: THE ARTIFACT "VISUAL REPRESENTATIONS" AS A TEACHING TOOL IN MATHEMATICS
AUTORES: Montenegro, P; Costa, Cecília; Lopes, JB;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: COMUNICACOES, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: José Vicente Gonçalves, matemático, porque professor!
AUTORES: Costa, Cecília;
PUBLICAÇÃO: 2001
INDEXADO EM: Openlibrary