1
TÍTULO: Science Teachers’ Beliefs and Practices: Collaboration as a Trigger of Change
AUTORES: Mónica Baptista; Sofia Freire; Ana Maria Freire;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Acta Scientiae, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef: 2
3
TÍTULO: The influence of an in-service programme on primary teachers conceptions about practical work  Full Text
AUTORES: Marisa Correia; Ana Maria Freire;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA ELECTRONICA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: Practicum experiences as sources of pre-service teachers' self-efficacy  Full Text
AUTORES: Maria Martins; Joao Costa; Marcos Onofre;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, VOLUME: 38, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
5
TÍTULO: Identity Construction through Schooling: listening to students’ voices
AUTORES: SOFIA FREIRE; MÁRIO AZEVEDO; TERESA OLIVEIRA; CAROLINA CARVALHO; ANA FREIRE;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: European Educational Research Journal - eerj, VOLUME: 8, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Elements for a typology of teachers' conceptions of physics teaching  Full Text
AUTORES: Ana Maria Freire; Maria de Fátima Chorão C Sanches;
PUBLICAÇÃO: 1992, FONTE: Teaching and Teacher Education, VOLUME: 8, NÚMERO: 5-6
INDEXADO EM: CrossRef