Ana Maria Viegas Lindo Martins da Silva Freire
AuthID: R-000-18E
1
TÃTULO: Science Teachers’ Beliefs and Practices: Collaboration as a Trigger of Change
AUTORES: Mónica Baptista; Sofia Freire; Ana Maria Freire;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Acta Scientiae, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
AUTORES: Mónica Baptista; Sofia Freire; Ana Maria Freire;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Acta Scientiae, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
2
TÃTULO: The Importance of Organizational Values in Public Administration: a Case Study Based on the Workers' of a Higher Education Institution Perception
AUTORES: Pedro Correia; Ireneu Mendes; Ana Freire;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: REVISTA DEL CLAD REFORMA Y DEMOCRACIA, NÚMERO: 73
AUTORES: Pedro Correia; Ireneu Mendes; Ana Freire;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: REVISTA DEL CLAD REFORMA Y DEMOCRACIA, NÚMERO: 73
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: The influence of an in-service programme on primary teachers conceptions about practical work Full Text
AUTORES: Marisa Correia; Ana Maria Freire;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA ELECTRONICA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
AUTORES: Marisa Correia; Ana Maria Freire;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA ELECTRONICA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: Practicum experiences as sources of pre-service teachers' self-efficacy Full Text
AUTORES: Maria Martins; Joao Costa; Marcos Onofre;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, VOLUME: 38, NÚMERO: 2
AUTORES: Maria Martins; Joao Costa; Marcos Onofre;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, VOLUME: 38, NÚMERO: 2
5
TÃTULO: Identity Construction through Schooling: listening to students’ voices
AUTORES: SOFIA FREIRE; MÁRIO AZEVEDO; TERESA OLIVEIRA; CAROLINA CARVALHO; ANA FREIRE;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: European Educational Research Journal - eerj, VOLUME: 8, NÚMERO: 1
AUTORES: SOFIA FREIRE; MÁRIO AZEVEDO; TERESA OLIVEIRA; CAROLINA CARVALHO; ANA FREIRE;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: European Educational Research Journal - eerj, VOLUME: 8, NÚMERO: 1
6
TÃTULO: Elements for a typology of teachers' conceptions of physics teaching Full Text
AUTORES: Ana Maria Freire; Maria de Fátima Chorão C Sanches;
PUBLICAÇÃO: 1992, FONTE: Teaching and Teacher Education, VOLUME: 8, NÚMERO: 5-6
AUTORES: Ana Maria Freire; Maria de Fátima Chorão C Sanches;
PUBLICAÇÃO: 1992, FONTE: Teaching and Teacher Education, VOLUME: 8, NÚMERO: 5-6
INDEXADO EM: CrossRef