1
TÍTULO: Metacognitive support promotes an effective use of instructional resources in intelligent tutoring  Full Text
AUTORES: Rolf Schwonke; Anna Ertelt; Christine Otieno; Alexander Renkl; Vincent Aleven; Ron J C M Salden ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: LEARNING AND INSTRUCTION, VOLUME: 23, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: Effects of different ratios of worked solution steps and problem solving opportunities on cognitive load and learning outcomes  Full Text
AUTORES: Schwonke, R; Renkl, A; Salden, R; Aleven, V;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Computers in Human Behavior, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
3
TÍTULO: The expertise reversal effect and worked examples in tutored problem solving  Full Text
AUTORES: Salden, RJCM; Aleven, V; Schwonke, R; Renkl, A;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: Instructional Science, VOLUME: 38, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
4
TÍTULO: Accounting for Beneficial Effects of Worked Examples in Tutored Problem Solving  Full Text
AUTORES: Salden, RJCM; Koedinger, KR; Renkl, A; Aleven, V; McLaren, BM;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: Educational Psychology Review, VOLUME: 22, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
5
TÍTULO: The worked-example effect: Not an artefact of lousy control conditions  Full Text
AUTORES: Schwonke, R; Renkl, A; Krieg, C; Wittwer, J; Aleven, V; Salden, R;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Computers in Human Behavior, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
6
TÍTULO: Are worked examples and tutored problem solving synergistic forms of support?
AUTORES: Salden, R; Aleven, V; Schwonke, R; Renkl, A;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: International Perspectives in the Learning Sciences: Cre8ing a Learning World - 8th International Conference for the Learning Sciences, ICLS 2008 in Computer-Supported Collaborative Learning Conference, CSCL, NÚMERO: PART 3
INDEXADO EM: Scopus