1
TÍTULO: Effectiveness of cognitive-load based adaptive instruction in genetics education  Full Text
AUTORES: Mihalca, L; Salden, RJCM; Corbalan, G; Paas, F; Miclea, M;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Computers in Human Behavior, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Effects of different ratios of worked solution steps and problem solving opportunities on cognitive load and learning outcomes  Full Text
AUTORES: Schwonke, R; Renkl, A; Salden, R; Aleven, V;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Computers in Human Behavior, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The expertise reversal effect and worked examples in tutored problem solving  Full Text
AUTORES: Salden, RJCM; Aleven, V; Schwonke, R; Renkl, A;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: Instructional Science, VOLUME: 38, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Accounting for Beneficial Effects of Worked Examples in Tutored Problem Solving  Full Text
AUTORES: Salden, RJCM; Koedinger, KR; Renkl, A; Aleven, V; McLaren, BM;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: Educational Psychology Review, VOLUME: 22, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The worked-example effect: Not an artefact of lousy control conditions  Full Text
AUTORES: Schwonke, R; Renkl, A; Krieg, C; Wittwer, J; Aleven, V; Salden, R;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Computers in Human Behavior, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Worked Examples and Tutored Problem Solving: Redundant or Synergistic Forms of Support?  Full Text
AUTORES: Salden, RJCM; Aleven, VAWMM; Renkl, A; Schwonke, R;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Topics in Cognitive Science, VOLUME: 1, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Are worked examples and tutored problem solving synergistic forms of support?
AUTORES: Salden, R; Aleven, V; Schwonke, R; Renkl, A;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: International Perspectives in the Learning Sciences: Cre8ing a Learning World - 8th International Conference for the Learning Sciences, ICLS 2008 in Computer-Supported Collaborative Learning Conference, CSCL, NÚMERO: PART 3
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: A comparison of approaches to learning task selection in the training of complex cognitive skills  Full Text
AUTORES: Salden, RJCM; Paas, F; Van Merrienboer, JJG;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: Computers in Human Behavior, VOLUME: 22, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Dynamic task selection in flight management system training  Full Text
AUTORES: Salden, RJCM; Paas, F; Van Der Pal, J; Van Merrienboer, JJG;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: International Journal of Aviation Psychology, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Personalised adaptive task selection in air traffic control: Effects on training efficiency and transfer  Full Text
AUTORES: Salden, RJCM; Paas, F; van Merrienboer, JJG;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: Learning and Instruction, VOLUME: 16, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 2. Total de resultados: 12.