Célia Regina Gomes Oliveira
AuthID: R-000-3NP
1
TÃTULO: The burnout experience among teachers: A profile analysis Full Text
AUTORES: Mota, Ana Isabel; Lopes, Joao; Oliveira, Celia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
AUTORES: Mota, Ana Isabel; Lopes, Joao; Oliveira, Celia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Teacher and school determinants of perceived classroom discipline: a multilevel analysis of TALIS 2013
AUTORES: Lopes, JA; Oliveira, C;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: LEARNING ENVIRONMENTS RESEARCH, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
AUTORES: Lopes, JA; Oliveira, C;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: LEARNING ENVIRONMENTS RESEARCH, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: School and student determinants of reading performance: A multilevel analysis with Portuguese students
AUTORES: Lopes, J; Oliveira, C; Costa, P;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA DE PSICODIDACTICA, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
AUTORES: Lopes, J; Oliveira, C; Costa, P;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA DE PSICODIDACTICA, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: School Psychological Assessment Practices: A Systematic Review
AUTORES: Maluf, RG; Lopes, JAL; Oliveira, CRG;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA IBEROAMERICANA DE DIAGNOSTICO Y EVALUACION-E AVALIACAO PSICOLOGICA, VOLUME: 1, NÚMERO: 62
AUTORES: Maluf, RG; Lopes, JAL; Oliveira, CRG;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA IBEROAMERICANA DE DIAGNOSTICO Y EVALUACION-E AVALIACAO PSICOLOGICA, VOLUME: 1, NÚMERO: 62
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: School Psychological Assessment Practices: A Systematic Review [Práticas de Avaliação Psicológica Escolar: Uma Revisão Sistemática da Literatura]
AUTORES: Maluf, RG; Lopes, JAL; Oliveira, CRG;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Iberoamericana de Diagnostico y Evaluacion Psicologica, VOLUME: 1, NÚMERO: 62
AUTORES: Maluf, RG; Lopes, JAL; Oliveira, CRG;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Iberoamericana de Diagnostico y Evaluacion Psicologica, VOLUME: 1, NÚMERO: 62
INDEXADO EM: Scopus
6
TÃTULO: Inclusive Education in Portugal: Teachers' Professional Development, Working Conditions, and Instructional Efficacy
AUTORES: Lopes, JL; Oliveira, CR;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 11, NÚMERO: 4
AUTORES: Lopes, JL; Oliveira, CR;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 11, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÃTULO: Teachers Voices: A Qualitative Study on Burnout in the Portuguese Educational System
AUTORES: Mota, AI; Lopes, J; Oliveira, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 11, NÚMERO: 8
AUTORES: Mota, AI; Lopes, J; Oliveira, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 11, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: WOS
8
TÃTULO: Teacher and school determinants of teacher job satisfaction: a multilevel analysis Full Text
AUTORES: Joao Lopes; Celia Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: SCHOOL EFFECTIVENESS AND SCHOOL IMPROVEMENT
AUTORES: Joao Lopes; Celia Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: SCHOOL EFFECTIVENESS AND SCHOOL IMPROVEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS
9
TÃTULO: Looking for a pattern: Error analysis as a diagnostic assessment for making instructional decisions to promote academic success
AUTORES: Lucia M Tabacu; Silvana Maria Watson; Laura C Chezar; Robert Gable; Celia R Oliveira; Joao Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: PREVENTING SCHOOL FAILURE, VOLUME: 65, NÚMERO: 1
AUTORES: Lucia M Tabacu; Silvana Maria Watson; Laura C Chezar; Robert Gable; Celia R Oliveira; Joao Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: PREVENTING SCHOOL FAILURE, VOLUME: 65, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS