1
TÍTULO: Becoming a teacher: student teachers' experiences and perceptions about teaching practice  Full Text
AUTORES: Susana Caires ; Leandro Almeida ; Diana Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, VOLUME: 35, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: From higher education to work: Contributions of practicum training to job insertion [Do ensino superior para o trabalho: Contributo dos estágios para inserção profissional]
AUTORES: Vieira, DA; Caires, S ; Coimbra, JL ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Revista Brasileira de Orientacao Profissional, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The Socioemotional Experiences of Student Teachers During Practicum: A Case of Reality Shock?  Full Text
AUTORES: Susana Caires ; Leandro S Almeida ; Carla Martins ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, VOLUME: 103, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Positive aspects of the teacher training supervision: The student teachers' perspective
AUTORES: Caires, S ; Almeida, LS ;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 22, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 31
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Teaching practice in Initial Teacher Education: Its impact on student teachers' professional skills and development  Full Text
AUTORES: Caires, S ; Almeida, LS ;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: Journal of Education for Teaching, VOLUME: 31, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID